EFTERLYSNING

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brow
Junior knallert
Indlæg: 12
Tilmeldt: ons 29. okt 2008 12:49
Kontakt:

EFTERLYSNING

Indlæg af Brow »

HJÆLP MIN YAMAHA BLEV STJÅLET I FREDAGS 10.04.09 FRA GARAGE I VEJGÅRD I AALBORG.
Vedhæftede filer
DCP_3972.JPG
DCP_3972.JPG (160.06 KiB) Vist 9846 gange
DCP_3973.JPG
DCP_3973.JPG (202.75 KiB) Vist 9846 gange
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af Morten - Webmaster »

Øv også !!!!! det er for galt !!! håber du finder den i hel tilstand, vi må alle holde øje med DBA & lign.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Pede
Junior knallert
Indlæg: 19
Tilmeldt: tors 22. jan 2009 18:05
Kontakt:

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af Pede »

er det ikke den du vhavde sat til salg ???? har du givet nogen din adr i forbindelse med og sælge den ?? men vil holde øje er så trist folk ikke kan finde et arbejde og tjene nogle penge til og købe ting istedet for at sjæle dem
Brugeravatar
Frandsen
Gummi rocker
Indlæg: 848
Tilmeldt: fre 1. aug 2008 19:59
Kontakt:

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af Frandsen »

Hej Brow
for fanden da også ikke nu igen
hvad skal man snart stille op jeg føler med dig jeg var udsat for nøjagigt det same her i efteråret
og for ca 14 dage siden fik jeg sgu min brænde kløver stjålet også og den er altså ik sådan lige at rende med
Jeg læste en annonce på nettet for et par uger siden der kunne man for ca 2000 kr
købe en GPS sporring man skulle så købe et taletidskort og putte i
tilsyneladende et genialt system eneste minus var batteri kapasiteten kun 48 tim
den er beregnet til bil, motorcykel, båd, campingvogn osv.
der fulgte naturligvis oplader med til cigartænder
Nå men håber du finder den igen i god behold
Mvh
Frandsen
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4251
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af FS1originalen »

Hej Brow,

Også øv herfra. Men hvis du har dem så smid lige stel/motornummer ud her så vi alle har en chance for at reagere. :cry: :cry: :cry:

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af Kim B S »

Hej Brow.
Ikke nu igen! :!: Jeg synes snart at det er hele tiden, at man mister sine ting på den måde. :( :evil: Jeg håber godt nok at den bliver fundet i hel stand. :) Jeg har selv været udsat for flere tyverier, og det er simpelthen bare så voldsom træls og opdage at ens egendele er forsvundet. :twisted: :evil: Min ældste søn har også været hårdt ramt, da hans nye PGO Hot forsvandt i november 2008 efter kun 500 kilometers kørsel. :( Den har vi ikke set skyggen af siden. :cry: Jeg håber det går bedre med din Yamaha. :|
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af tøffe »

Kim B S skrev:Hej Brow.
Ikke nu igen! :!: Jeg synes snart at det er hele tiden, at man mister sine ting på den måde. :( :evil: Jeg håber godt nok at den bliver fundet i hel stand. :) Jeg har selv været udsat for flere tyverier, og det er simpelthen bare så voldsom træls og opdage at ens egendele er forsvundet. :twisted: :evil: Min ældste søn har også været hårdt ramt, da hans nye PGO Hot forsvandt i november 2008 efter kun 500 kilometers kørsel. :( Den har vi ikke set skyggen af siden. :cry: Jeg håber det går bedre med din Yamaha. :|
Hilsen Kim.
ja føler med dig og bor jo selv i nordjyland så skal nok holde exter øje med den mvh tøffe og den brande kløver kan den beskrives da jeg jo som de fleste ved tro jeg arbejder i skoven og har kendskab med mange der handler med træ over hele landet og jeg lever jo også træ mange stæder i landet selv såe unde jo værer jeg var hæltig at rende over den da dem der har taget den jo formodligt havde noget at bruge den til ikke mange hilsen tøfe
Brugeravatar
hybber
Fuldblods knallert
Indlæg: 396
Tilmeldt: søn 18. jan 2009 13:44
Kontakt:

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af hybber »

Hej Brow!

Sikke noget l...!! Det er så latterligt at folk ikke kan kende forskel på dit og mit, men skal selvfølgelig nok holde øjne og ører åbne, også herovre!

Var det en ide at oprette en afdeling for stjålne knallerter her på forum, så man kan få et hurtigt overblik hvis man en dag synes man ser noget der ligner en af dem herindefra, der er forsvundet?

Ved at bl.a. den danske Harleyklub har en sådan feature!

Blot et forslag, og god jagt!
Rigtige mænd har gulvtæppe, radiator og fjernsyn i værkstedet......................
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af Kim B S »

Var det en ide at oprette en afdeling for stjålne knallerter her på forum, så man kan få et hurtigt overblik hvis man en dag synes man ser noget der ligner en af dem herindefra, der er forsvundet?

Ved at bl.a. den danske Harleyklub har en sådan feature!

Blot et forslag, og god jagt!

Hej hybber.
Jeg synes faktisk at det er en super god ide. :D det sker jo desvære tit, og alle de ting som kan være med til at opklare et tyveri, må være et skridt i den rigtige retning. :wink: :D
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Henrik N
Moderator
Indlæg: 1354
Tilmeldt: ons 19. dec 2007 19:33
Kontakt:

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af Henrik N »

Med Venlig Hilsen
Henrik (Sønderjyden)
Yamaha Fs1 K1 72 Drejeventil MC
Brugeravatar
lund
Fuldblods knallert
Indlæg: 462
Tilmeldt: søn 11. jan 2009 20:37
Kontakt:

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af lund »

Frandsen skrev:Hej Brow
for fanden da også ikke nu igen
hvad skal man snart stille op jeg føler med dig jeg var udsat for nøjagigt det same her i efteråret
og for ca 14 dage siden fik jeg sgu min brænde kløver stjålet også og den er altså ik sådan lige at rende med
Jeg læste en annonce på nettet for et par uger siden der kunne man for ca 2000 kr
købe en GPS sporring man skulle så købe et taletidskort og putte i
tilsyneladende et genialt system eneste minus var batteri kapasiteten kun 48 tim
den er beregnet til bil, motorcykel, båd, campingvogn osv.
der fulgte naturligvis oplader med til cigartænder
Nå men håber du finder den igen i god behold
http://www.smallprice.dk/product82-223.html jeg tror det er sådan en du snakker om?:)

men brow det er fandme surt at få den nakket! jeg fik selv nakket min cykel sidste uge:( dog blev den hurtigt fundet igen da jeg udlovede en dusør på 500kr så var der en masse som gik i gang med at lede :roll: :lol:
T-Hansen Så Ruster det fra hindanden!
Brugeravatar
Henrik Fs1
Gummi rocker
Indlæg: 944
Tilmeldt: lør 16. aug 2008 13:38
Kontakt:

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af Henrik Fs1 »

Her inden den nærmeste fremtid, bliver der og sat overvågning, og alarm op inde i mit værksted.. Bliver noget hjemme lavet noget, måske noget med noget strøm i dørhåndtagene.. Ej, bliver for farligt hvis man glemmer og slå den fra en dag man lige åbner døren en aften.. :lol: :lol: :lol: :lol:
Yamaha Fs1 DX 1978 - Rimelig orginal, Ready to go!
Yamaha Fs1 K 1978 - Original, Snart klar!
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Yamaha Fs1 SS 1973 - Projekt original
Puch grandprix Flagskib 1978 - Projekt original

// Hilsen Henrik.
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af nielsfup »

Da jeg var i lære ( i den tidlige stenalder) fik jeg nakket min bil radio fra min gamle Manta A hjemme i indkørslen.
Jeg blev så muggen at jeg koblede et el-hegn til bilen. Det var effiktivt, lige ind til jeg selv en morgen tog fat i dørhåndtaget. Det skal man ikke :wink:

Jeg håber din cykkel dukker op igen. Det er sku noget svineri :twisted:
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Dorte S.
Stor knallert
Indlæg: 152
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 21:58
Kontakt:

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af Dorte S. »

hej
det er simpelhen så surt og miste nogen af sine ting på den måde :x
der findes mange måder og sikre sig på , vi har et par store hunde som der er noget volumen bag stemmen når de åbner munden , det kan holde det værste skidt fra dørene . :evil:
lige et par foto af dem , og de små som de fik for en go uges tid siden
Vedhæftede filer
100_1050_0001 (Medium).JPG
100_1050_0001 (Medium).JPG (105.33 KiB) Vist 9440 gange
100_1607 (Medium).JPG
100_1607 (Medium).JPG (42.59 KiB) Vist 9440 gange
Køre også meget på 1977 crom

Til træf køre jeg på vore`s grønne 1975`r

Mvh. Dorte S.
Brugeravatar
hybber
Fuldblods knallert
Indlæg: 396
Tilmeldt: søn 18. jan 2009 13:44
Kontakt:

Re: EFTERLYSNING

Indlæg af hybber »

He he, pas lige på Dorte, der har sneget sig en bjørn op i hundegården til de kære små! Hold kæft de er søde!

Tilbage til emnet i denne tråd, det er vel bareat lave en tråd der hedder "forums stjålne Yamahaer", ligesom vi har til specials, og diverse årgange??
Rigtige mænd har gulvtæppe, radiator og fjernsyn i værkstedet......................
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"