fælge og skærme til DX

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

fælge og skærme til DX

Indlæg af subwoof »

hejsa
nu har benny tappet min pengepung for de førdte 1300 kr :D det der skulle ha været en speedometer kobling bliv ligsom til lidt mere :D

meen
mine vinterfælge og skærme er ved at være lidt røde i det.. (thansen)
så hvor dælan får man lige fælge og skærme til dx'eren?? ent org. eller org kvalitet?? har været v at pudse de gamle op, og det hjalp da en hel del, men gider ikke bruge 2 timer hverdag for at holde thansen chromet pænt :lol:
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: fælge og skærme til DX

Indlæg af Kim B S »

Hej subwoof.
Benny har stadig skærme, og de er meget flot lavet og med en del bedre crom end dem fra T Hansen. Så hvis du giver dem noget textyl eller lignede på undersiden og i alle sprækker, så tror jeg at man har fine skærme i mange år frem. Jeg har også selv købt nogen af ham, og de pyntede meget i forhold til de rustne T Hansen skærme som jeg også havde. :lol: her kan du se hvad han har af skærme. :wink: :D

http://yamahafs1.dk/skaerme.html

Han har desvære ingen fælge i øjeblikket, men forhåbentlig kommer der nogen senere håber jeg. :lol: Jeg mangler nemlig også nogen, da mine også er rustne T Hansen fælge. :lol:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
subwoof
Gummi rocker
Indlæg: 733
Tilmeldt: man 23. mar 2009 22:19
Kontakt:

Re: fælge og skærme til DX

Indlæg af subwoof »

må lig kigge mig omkring :D
smider et link herinde hvis jeg finder nogle :O
MvH
Alex

Yamaha fs-1 bordeux rød. stand meget fin kun enkelte rustpletter. org= ca. 70% der bliver jævnligt sat lidt nye org. dele på :)

desværre er stellet et 1978 K1, og motor en 1978 DX, stellet er bygget som en DX med skivebrems og forgaffel
Puch maxi k rød, meget fin stand, lidt rust, til salg for billige penge evt.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"