Fragt af knallert Sjælland-jylland

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Clearice
Junior knallert
Indlæg: 41
Tilmeldt: fre 20. maj 2016 11:34
Kontakt:

Fragt af knallert Sjælland-jylland

Indlæg af Clearice »

Hej derude. Er der en der kender en person/firma der kører Sjælland-Jylland ind imellem? Jeg ser ind imellem knallerter til salg på Sjælland som jeg vil købe, men bor selv i midtjylland, så det kan ikke gå og hente dem hvis de ikke er så meget værd. Da det ofte er knallerter til 1000kr vil jeg ikke give Danske fragtmænd 1200kr for at fragte den, så det skal gerne være en der er til at snakke med:) Nogen forslag?

Hilsen Jesper
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Fragt af knallert Sjælland-jylland

Indlæg af claus olieklud »

hej... jeg havde sidste efterår gode erfaringer med brink transport - jeg købte en 160 kg skibsmotor i dit område, måske lidt nord for dig, men det kostede kun 360 kr + moms og få den fragtet til Østsjælland på en 1/2 palle.
levering fra dag til dag, fragten er endda forsikret pr kg gods, ellers kan man tilkøbe yderligere forsikring.
nu har de også lavet en afdeling syd for København, så transporten skulle være lige så effektiv fra øst mod vest.

de vil sikkert kræve knallerten bliver sat på en palle, men det er vel heller ikke noget problem, hvis du sætter den på højkant kan den sikkert være på en 1/2 palle, ellers split knallerten så den kan ligge på pallen... alt kontakt og bestilling forgår over din computer.

til sådan nogle fragtpriser kan det slet ikke svare sig at køre selv.

hilsen olieklud
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"