Hvilken type dæk, størrelse og mærke benytter i på jeres knallerter, og hvor købes de?

Mvh Nikolaj
Jensmc skrev:Jeg købte på Dæk online. De har flere i anerkendte fabrikater.
knallert skrev:det er ikke så vigtigt..de hastigheder en fs1 kan opnå..80-90 kmt i kortere strækninger..vil ethvert dæk kunne yde nok til at du kan køre sikkert..
fart kode index er mere vigtigt på mc..hvor laveste godkendelse er vistnok 120 kmt..og så er yamsen vist dækket ind..så hvis du vælger de aller billigeste kina fra, er det fint nok..jeg har både købt dyre heidenau og billige t hansen..og været tilfredse..t hansen er bløde og slides..men hellere godt bid ..end de når at rådne op..som 9 ud af 10 dæk når at gøre..4-5 år skriver sælgerne..jeg vil mene at 8 år gamle dæk begynder at blive hårde..og så kræver en opvarmning før de føles gode...så man skal køre forsiktigt i de første 10 minuttter med gamle dæk..og helst skifte dem
Nikolaj Y skrev:knallert skrev:det er ikke så vigtigt..de hastigheder en fs1 kan opnå..80-90 kmt i kortere strækninger..vil ethvert dæk kunne yde nok til at du kan køre sikkert..
fart kode index er mere vigtigt på mc..hvor laveste godkendelse er vistnok 120 kmt..og så er yamsen vist dækket ind..så hvis du vælger de aller billigeste kina fra, er det fint nok..jeg har både købt dyre heidenau og billige t hansen..og været tilfredse..t hansen er bløde og slides..men hellere godt bid ..end de når at rådne op..som 9 ud af 10 dæk når at gøre..4-5 år skriver sælgerne..jeg vil mene at 8 år gamle dæk begynder at blive hårde..og så kræver en opvarmning før de føles gode...så man skal køre forsiktigt i de første 10 minuttter med gamle dæk..og helst skifte dem
Du har muligvis ret Lars. Jeg har dog kun haft dårlig oplevelse med dæk fra T-hansen - hurtig slid og dårlig pasform.
Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"
Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster