Peugeot 101

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Clearice
Junior knallert
Indlæg: 41
Tilmeldt: fre 20. maj 2016 11:34
Kontakt:

Peugeot 101

Indlæg af Clearice »

Hej derude. Jeg har efterhånden et par stykker af de gamle knallerter, men ved egentlig ikke så meget om dem. Så søger en der måske har en side med historie om dem eller ved hvor man finder NOS stumper til dem. Er der en derude der har lidt erfaring med dem hører jeg også gerne fra dig.

Mvh. Jesper klaris
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Peugeot 101

Indlæg af knallert »

nu skriver du Peugeot 101-..dem og så mobylette cady..var rimelig ens..kilerem /kædetræk slyngkobling.

..de var populære før puch maxi udryddede dem...med fantastisk forhold mellem. pris og/kvalitet..man fik bare så meget mere knallert for pengene..og sikkerheds mæssig var puch langt foran..med både bremser lys og driftsikkerhed..

de små sco..som er populære på forum ..netop nu..gik samme skæbne i møde...de var entelig fine nok..men for dyre og teknisk lidt gammeldags

der er en side vistnok svensk..med alle solgte knallerter i scandinavien..og lidt historie og reklamer om hver model..jeg kan ikke lige huske navnet
strynboen på test profil
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"