yamaha i komfirmations gave

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

yamaha i komfirmations gave

Indlæg af knallert »

min knægt niels peter og hans makker noa...fik hver en Yamaha ..de er ikke helt gamle nok..men en lille tur blev det til..jeg har faktisk ikke set dem siden billed blev taget..så de er nok flere 100 km væk
Vedhæftede filer
np og noa yamaha.jpg
np og noa yamaha.jpg (429.07 KiB) Vist 4698 gange
strynboen på test profil
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: yamaha i komfirmations gave

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... det er nok verdens bedste gave at få - ikke guld & kontanter kan erstatte en Yamaha 4 gear.
tja vi andre kørte jo også lidt på knallert før vi fik kørekort så jeg syntes ikke det er så slemt.

hilsen olieklud
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: yamaha i komfirmations gave

Indlæg af 12V »

Jeg var vidst heller ikke fyldt 16 da jeg blev konfirmeret og kørte rundt på et lig af en Kreidler RMC.

Tillykke med knægten, fed gave du har lavet til ham! Er de kommet hjem igen? :)
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: yamaha i komfirmations gave

Indlæg af knallert »

han kom hjem lidt før midnat.
..jeg havde lavet den puch vz til ham. den er jo solid og driftsikker i regn og sne..men så fik makkeren en fs1...så byttede vi..jeg fik puch"en..og lømlerne har så hver en fs1..den gule(tidl min er en 76)..(.noa"s guld) er en 78 dx..de er ikke helt orginale..men køre godt..

.via handlen var der et læs reservedele
der var 3 stel 6 tanke 2 bagsvingere 6 hjul 5 motore..osv osv..så skal have solgt ud i delene..bla en mitshibishi ankerplade..må være en tidelig..eller 75...men jeg skal lige dukomentere delene..og lave en salgs tråd..tror der kan bygges en knallert eller 2 af delene...men det bliver for dyrt i smådele..så slagter det hele i stumper...der er ingen gamle type hjul..kun k1 og dx hjul forgafler..og 20 cylendre..bla en forcromet..lidt sjovt
strynboen på test profil
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: yamaha i komfirmations gave

Indlæg af claus olieklud »

hej igen... jeg kan forstå at det er Yamaha fs1 dele du skriver om lars - er et at stellene et fejlfrit dx stel ? er baggaflerne originale ?

altid spændende med dele tilsalg - forstår godt din holdning med at det bliver for dyrt at opbygge en ny Yamaha, det er alle tingene tilsammen som koster, det render let op i 10000 kr inden man for set sig om... ophug er vejen frem, især med de kurser der er på brugte Yamaha stumper.

hilsen olieklud
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: yamaha i komfirmations gave

Indlæg af knallert »

alle dele er fs1.
.men der er vist ikke nogen dx forgaffel. så om der er et dx stel er et tilfælde der er.1 ny type stel ..med stort hul bag i..78 eller 2 gear stel...og 2 gammel type stel. jeg skal lige have slebet numrene frem..2 bagsvinger..en god og en lidt ringe .
.vi kan tjekke delene til træf. stellene er 76 og 78 og et 2 gear...
.jeg tager kun sliddele fra..til de 2 fs1 bøller
..resten går i salg..efter aftale..men jeg gider ikke face book salg...så alle får chancen herinde først..det er ikke rent guld men der er nogle brugbare dele..
strynboen på test profil
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"