Hold op, her er stille.

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Hold op, her er stille.

Indlæg af Jensmc »

Ingen aktivitet i et døgn.
Er I mætte af forum, eller er det alm. feriedovenskab?
Nu, hvor I har ferie, er der ellers tid nok.
Frandsen, Nabojan og jeg kører et par ture de næste 3 uger.
Bare for hyggens skyld (Og bajerne).
Jan skal også lave nedløbsrørene færdige hos mig, mens vi andre kigger på og puster.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Hold op, her er stille.

Indlæg af 12V »

Jeg er ved at lave de sidste maskiner klar til fire dages telt tur. Vi bliver igen omkring 10 mand på en vild blanding af maskiner.

Mit Monza sædebetræk ligger på posthuset, fra Pit Replica, er spændt hvordan det ser ud. Har skåret det møre skum ud af det gamle sæde og limet nyt koldskum i, mon det bliver godt. Har ikke den store erfaring i at polstre sæder :P Sædebunden fik en gang pulverlak, dejligt med sådan et anlæg på arbejde. Jeg deler billeder når den er klar.

Er lige blevet færdig med en vens skrot Monza 2G projekt, der var ikke meget der kunne genbruges. Her er lidt tekst og billeder hvis man keder sig: http://12v.dk/allans-puch-monza-2-speed/ - det render sku op, kan nok bedst betale sig at købe en god patina maskine, men på den anden side har man fået en bunke lort tilbage på gaden!
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Hold op, her er stille.

Indlæg af strynboen »

jeg har monteret nye radiatore i kælderen...der går mange meter rør til at forbinde dem..har malet garagen..så sommerferiends gode gerninger er næsten nået..og med en uge tilbage...kan der ske mange u lykker endnu..

har mødt mange mc og knallert folk...som kikker ind ,når der står en masse køretøjer i indkørslen...der er mange som køre rundt i ferien på gamle 2 hjul...
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: Hold op, her er stille.

Indlæg af Allan M »

Det er sommer ;o) Jeg har været i kolonihaven, og dér er intet net. Heller ikke TV. Dejligt. Nu har regnvejret dog drevet os tilbage til byen, og i morgen vil jeg prøve topfart på Helsingørmotorvejen med lidt forskellige dyser.
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Hold op, her er stille.

Indlæg af Jensmc »

Jeg har ferie om 2 timer. Så er jeg hjemme fra Trondheim, Norge.
Købte oliefilter og en pynteknap til min HD XR1200. Lidt dyere end i DK, men jeg sparer turen til Sønderjylland og 3 timers kørsel. 200 NOK for filter og 44 NOK for knappen. Skifter i weekenden.
Er for øvrigt ved at grave ud til nyt værksted i stalden, så det går min ferie nok med.
Herligt!!!!
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Hold op, her er stille.

Indlæg af juhl-drengen »

Jeg har både været nede og se på en vauxhall ventora fra 1969 som har stået stille siden 97 (et rigtigt ladefund..) sammen med en kammerat

Har malet/kalket svigerfamiliens hus, vasket vinduer, ordnet en maxi puch og en cykel.

Så jeg sidder ikke helt stille
Burde også have fået mit sæde til suzuki projektet hjem fra Tyskland (er ikke hjemme desværre)
Har sænket forgaffelen 70mm

Og har justeret en tunet Mercedes 2.3 motor
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4250
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Hold op, her er stille.

Indlæg af FS1originalen »

Ja her er godt nok stille...
Jeg går og lader op til ferie fra på fredag - regner med at runde Sydfyn/Tåsinge/Langeland med campingvogn og knallert i uge 31 hvis vejret bliver til den slags :oops:
Men først skal jeg lige udstilles i Den Gamle By på lørdag (så er man altså blevet gammel når museerne vil "have ens krop") :lol:
Nej, jeg har min første vagt i deres nyåbnede knallertværksted fra 1974 hvor det nok ender med at jeg skal lave et par hjul til en Everton som skal renoveres på værkstedet, og så ellers lige se hvordan cylinderudboringsapparatet har det efter det er blevet museumsgenstand.

På "hjemmefronten" har jeg pt. kun gang i et langtidsprojekt med at male FT1'eren mandarin orange så jeg kan få fred for alle dem der mener at den IKKE burde være rød :thunge

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
serenade1
Stor knallert
Indlæg: 221
Tilmeldt: fre 23. mar 2012 20:45
Kontakt:

Re: Hold op, her er stille.

Indlæg af serenade1 »

Jeg har et par nye fs1 tanke i mandarin orange hvis du skal låne en at lave farven efter ?
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Hold op, her er stille.

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

ja her sker ikke så meget lige nu herinde,,, men det kommer vel igang igen :D ,,, her går tiden lidt med at kigge efter en anden ejendom i halv størrelse af den gamle,,, og ellers så rende til div. møder på kommunen pgr. af at man er slidt op,,, man kan jo ikke i det kommunale / statslige system forstå at nogen af os har lavet tung og manuel arbejde i mange år,,, men hold da helt kæf... hvor jeg savner mit værksted :cry: :cry: ,,,,
men vi arbejder på at få noget nyt,,, så der igen kan komme lidt olie fingere og rå hygge i værkstedet :mrgreen: :mrgreen: ,,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Nabo Jan
Gummi rocker
Indlæg: 881
Tilmeldt: ons 6. feb 2008 18:03
Kontakt:

Re: Hold op, her er stille.

Indlæg af Nabo Jan »

Jensmc skrev:Ingen aktivitet i et døgn.
Er I mætte af forum, eller er det alm. feriedovenskab?
Nu, hvor I har ferie, er der ellers tid nok.
Frandsen, Nabojan og jeg kører et par ture de næste 3 uger.
Bare for hyggens skyld (Og bajerne).
Jan skal også lave nedløbsrørene færdige hos mig, mens vi andre kigger på og puster.
Hvornår skal vi køre tur?
Skal vi rive en dag ud af kalenderen og tage en tur til Samsø på FS1?

Næe nej I skal save og tilpasse, så lodder jeg skidtet sammen :thunge
//Nabo Jan

Yamaha FS1 K1 75cc 1978 (Mc)
Kreidler GT 1967 50cc ombygget til 77-78 model (Mc)
Kreidler RS årg 1978 projekt, nu som Mc
Harley Davidson sportster årg 2002 (Mc)
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Hold op, her er stille.

Indlæg af Jensmc »

Har tænk at foreslå en tur på torsdag. På de store.
Vi kan så slutte af i Marslev. Der er farlig torsdag i Harleyklubben. Der er træf i weekenden derude.
Vi kunne jo spise en pizza på Firenze i Kerteminde.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"