Post Danmark

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Post Danmark

Indlæg af Allan M »

Protunas ophørsudsalg fristede mig til at bestille en 44,5 støbejernscylinder til 99,- kr "bare fordi". Måske er den ok, og så er det jo en foræring.

Stor var skuffelsen da jeg hentede pakken på posthuset, og den var fuldstændigt kværnet og slået hul på. Indeni var cylinderens ene skørt knækket af. De må have kørt den over med en gaffeltruck.

Jeg reklamerede naturligvis på stedet og forlod posthuset uden pakken. Men alligevel.

Nu kommer jeg i tvivl om jeg har gjort det rigtige? Burde jeg have taget imod den og sendt den tilbage til Protuna og ladet dem tage slagsmålet med PestDanmark? 99,- (138,- incl porto) er jo ikke et stort problem, men hvad nu hvis det var for 5000,- kr blandede dele eller en anden dyr ting?
Har I prøvet det?
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 827
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: Post Danmark

Indlæg af Twinsport »

Hej Allan

Du gjorde det rigtige. Nu kan Post Danmark og Protuna tage slagsmålet. I mellemtiden kan du bede om en ny vare eller pengene tilbage, da du jo ikke har modtaget noget..

/Steen
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"