Long time no see

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Long time no see

Indlæg af Allan M »

Det er længe siden jeg har været herinde og knallerten i kælderen var også blevet noget støvet

Jeg lod den stå og skamme sig over de elendige pindbolte-gevind.
Nu er der lavet en lappe-løsning, så den kan komme ud at køre. Det eneste, som jeg lige skal have fikset, er hornet, som af en eller anden årsag nu nægter at dytte ;o)

Godt at se, at der stadig er (lidt) liv herinde - selvom nogle måske er faldet fra?

Alt efter hvordan pindboltene holder, så skal motoren splittes og laves ordentligt i løbet af sommer eller næste vinter. Den tid den glæde :)

I første omgang skal der køres og det skal blive sjovt, nu hvor der er nummerplade på :o))
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Long time no see

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Jamen Hej igen Allan :D ,,, ja der er da liv herinde selv om det godt kunne have været mere,,,, men mon ikke at folk vågner op igen ,,, når det bliver tid til køreture osv. :P ,,, jeg er ikke selv ude og skrue i noget,,, da alt mit er pakket ned lige nu :cry: ,,, vi håber at vi snart finder en anden lille ejendom så der er plads til at skrue lidt igen,,,, og holde træf osv. ,,, men dejligt at du har fået lavet så du kan komme ud og køre igen,,, det er snart forår så håbet er lysegrønt ,,, for nye køreture osv. :thunge ,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Lehmann
Fuldblods knallert
Indlæg: 381
Tilmeldt: søn 3. jan 2010 00:48
Kontakt:

Re: Long time no see

Indlæg af Lehmann »

Hopper ud af vinterhiet lige om snart. Har haft nok om ørerne, der har haft højere prioritet.

Mon ikke det ændrer sig meget snart? :-)
Bidt af en gal Passola!
Har I vrøvl med sådan en, så hiv fat i mig. Jeg hjælper hellere end gerne.

Yamaha Passola. Ægte ingeniørhåndværk fra firserne.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"