Hvilken knallert??

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Oscar
Stor knallert
Indlæg: 147
Tilmeldt: lør 9. nov 2013 22:41
Kontakt:

Hvilken knallert??

Indlæg af Oscar »

Er der nogle som genkender denne knallert model??

http://i58.tinypic.com/2vamvpw.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
SCO 3 gear Super 73´
Yamaha FS1, 76'
Puch MS50 3 gear, 78' SOLG
Crosser 4 takt
Zhenhua Dax, 2014'
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Hvilken knallert??

Indlæg af strynboen »

der står everton på den..


..så måske en EVERTON.

.med en modificeret minerelli forgaffel.eller fanticchopper dele.de er bygget af italy dele de danske everton..har set denne type dog uden dråbetank..men med det store baghjul..der var mange varianter,,da folk købte reservedele til fantik chop..og byggede egne varianter..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Lars J
Fuldblods knallert
Indlæg: 480
Tilmeldt: fre 24. feb 2012 14:27
Kontakt:

Re: Hvilken knallert??

Indlæg af Lars J »

Stel, motor, hjul, kædeskærm, sidedæksler og måske sædet er fra Everton - stikker lidt bag ud i enden som på Everton. Styret er fra Fantic Chopper. Forgaflen, tank og lygte er ikke fra Fantic Chopper, lige som sæde og ryglæn heller ikke er det. Den ser ud til at være inspireret af filmen De vilde engle fra 70erne, hvor der var en chopper med med det amerikanske flag malet på tanken.

Her er et billede af min til sammenligning.
247814_l.jpg
247814_l.jpg (71.01 KiB) Vist 5673 gange
Vedhæftede filer
Everton Chopper.jpg
Everton Chopper.jpg (108.16 KiB) Vist 5672 gange
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Indlæg af 12V »

Som ejeren nævner:

Palle Birkelund Pedersen14. februar 2014

Jeg måtte også have lange stænker som 17 årig. Min ombygget Everton. Gav mig masse af attention blandt pigerne i Års.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"