Kiggede lige ind til mine børn

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Kiggede lige ind til mine børn

Indlæg af Jensmc »

Hver 1. lørdag i december er der en lille komsammen på Egeskov, for at se på vores køretøjer.
En hyggelig formiddag med en småkage etc.
Det var egentlig meningen, at jeg ville have knallerterne med hjem idag, men det må vente til foråret.
Vedhæftede filer
Photo0380.jpg
Photo0381.jpg
Photo0382.jpg
Photo0383.jpg
Photo0384.jpg
Photo0385.jpg
Senest rettet af Jensmc søn 7. dec 2014 08:08, rettet i alt 1 gang.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Kiggede lige ind til mine børn

Indlæg af 12V »

Er det din MS og FS1 der står på 1. Sal? Jeg var forbi i sommers, rigtig flotte maskiner!
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Kiggede lige ind til mine børn

Indlæg af Jensmc »

Je, det er mine.
FS1 har jeg ejet siden 29. marts 1979.
Senest rettet af Jensmc søn 7. dec 2014 08:09, rettet i alt 1 gang.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Kiggede lige ind til mine børn

Indlæg af strynboen »

er der luft tørring i lokalerne.???.har aldrig set opvarmning,,andet i kiosker og de ansattes lokaler..så fugten tørres vel ud...når den ikke varmes ud..
syntes egeskov bliver mere og kedeligt og u personligt..kom der første gang i 1975...der var der kun en hal med en dc3 dakota ude i gaarden..er ellers kommer hvert år pga frivillig brandmænd har gratis adgang på falck dagen

er aluette helikopteren væk på 1 salen??siden der er knallerter..der var også en R/R overskåret som kunne rotere
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Kiggede lige ind til mine børn

Indlæg af Jensmc »

Nej, der er ikke opvarmning eller tørreanlæg.
Dette er én af grundene til, at jeg vil have dem hjem.
En anden er, at jeg nu har fået indrettet et fint loft til opbevaring.
Den sidste og tungtvejende grund er, at direktøren for Egeskov menageri, forlanger 190kr pr. deltager/overnatning ved stort set alle veteranarrangementer. For at ligge på en dum græsmark, hvor man skal gå 300 meter til toilet!
Når man laver veteran arrangement, som de betalende gæster har glæde af, mener slottet åbenbart, at 190 kr./nat er OK.
Førhen fik vi frikort til os selv og ledsagere. Dette er også droppet, så jeg kun har frikort til mig selv. Meget nærigt!
Fra næste år er næsten alle veteran arrangementer blevet til enten én dags eller flyttet til billigere/bedre forhold andet steds på Fyn.

Det er det, man kalder " at skyde sig selv i foden". For ussel mammon. :(n)
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"