service uden aftale?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: service uden aftale?

Indlæg af Kim B S »

Hej.
Jeg skal indrømme at jeg ingen erfaring har med Apollo, men jeg har flere gange hjulpet min svoger med at reparrere på hans søns tidligere Giantco Sprint Sport og hans egen Giantco G-Buddy som jo er kineser-køretøjer fra T Hansen. :roll: Og det er i mine øjne skrammel af værste skuffe, for dælen de er da lavet ringe. :roll: Det er simpelthen udgifter konstant, det man har sparet ved at købe et billigt køretøj, kommer man ret hurtigt til at bruge på reservedele/reperationer. :roll: Jeg kan give et eksempel. På begge har vi skiftet kikstarterskjold, fordi de på et tidspungt flækker rundt om kikstarterakslen, når man bruger kikstarteren. kikstarterskjoldet er kun ca 2 mm tykt, og kan simpelthen ikke tåle ret meget brug af kikstarteren, før det sker. :shock: Og sådan oplever man flere ting hvor kvaliteten er under al kretik. :shock:
Sønnens Giantco Sprint Sport er i øvrigt skrottet for ca. to år siden fordi der simpelthen var blevet alt for meget, som var i uorden. :lol: Den overlevede ikke meget mere end 5 år. :roll:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"