Må de sorte det her?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Må de sorte det her?

Indlæg af Jensmc »

Var lige i Silvan for at handle.
På vejen så jeg denne fotovogn. Se lige på fortovet. Det der må de da ikke. Eller kender JEG ikke loven.
Loven er vel lige for alle? Vi andre må jo heller ikke parkere på fortovet, ham her har måske speciel tilladelse.
Hvis alle her på forummet er enig med mig i, at det er ulovligt, ryger det lige til avisen.
Vedhæftede filer
Fotovogn.jpg
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
FOLVA
Fuldblods knallert
Indlæg: 444
Tilmeldt: søn 19. okt 2008 14:49
Kontakt:

Re: Må de sorte det her?

Indlæg af FOLVA »

Politiet har en særlig tilladelse til det der, ligesom de har en tilladelse når de holder på en privat grund, som vi sommetider ser det rundt omkring. Så jeg tror ikke der er nogen grund til at puste sig op her i dette tilfælde. :teeth2
Min kærlighed til en Honda CD 50 knallert, ruster aldrig.

Min samling af veteraner består af :

1 stk. Honda Cd 50 årg. org. rød årg 1975, patina model.
1 stk. Honda Cd 50 årg, org. blå årg 1973, færdigrestaureret i 2010.
1 stk. Honda DAX årg 1973, Kommende Restaurerings projekt.
1 stk. Honda Cd 50 K1 årg 1976, færdig restaureret i 2013.
1 stk. Honda Cd 50 årg 1975, evt sælges videre projekt.
1 stk. Honda Cd 50 årg, årg 1978. evt sælges videre projekt.
1 stk. Yamaha FS1 K årg. 1978, med matching numbers. Patina model, som jeg har købt af Dexta, og er under restaurering.

1 stk. Ford Popular årg. 1954, kører bl.a. veteranløb i den. Færdigrestaureret i 2008.
1 stk. NSU sport prinz årg. 1960, færdigrestaureret. Den er synet og kommet på plader den 23.04.2010
1 stk. VW bobbel skrabe model årg. 1973, far og søn projekt, færdigrestaureret i 2014.
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Må de sorte det her?

Indlæg af Jensmc »

Det vil sige, at en kørestolsbruger må vente til bilen er kørt?
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
FOLVA
Fuldblods knallert
Indlæg: 444
Tilmeldt: søn 19. okt 2008 14:49
Kontakt:

Re: Må de sorte det her?

Indlæg af FOLVA »

Der er vist ikke nogen kørestolsbruger, der tør begive sig ud i det ujævne terræn der, den fortovsbelægning er jo ikke nogen kørestolsbruger værdig. :hihi
Min kærlighed til en Honda CD 50 knallert, ruster aldrig.

Min samling af veteraner består af :

1 stk. Honda Cd 50 årg. org. rød årg 1975, patina model.
1 stk. Honda Cd 50 årg, org. blå årg 1973, færdigrestaureret i 2010.
1 stk. Honda DAX årg 1973, Kommende Restaurerings projekt.
1 stk. Honda Cd 50 K1 årg 1976, færdig restaureret i 2013.
1 stk. Honda Cd 50 årg 1975, evt sælges videre projekt.
1 stk. Honda Cd 50 årg, årg 1978. evt sælges videre projekt.
1 stk. Yamaha FS1 K årg. 1978, med matching numbers. Patina model, som jeg har købt af Dexta, og er under restaurering.

1 stk. Ford Popular årg. 1954, kører bl.a. veteranløb i den. Færdigrestaureret i 2008.
1 stk. NSU sport prinz årg. 1960, færdigrestaureret. Den er synet og kommet på plader den 23.04.2010
1 stk. VW bobbel skrabe model årg. 1973, far og søn projekt, færdigrestaureret i 2014.
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Må de sorte det her?

Indlæg af Jensmc »

Åh ja, så er det jo OK. :hihi
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Må de sorte det her?

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Hej Jens

Du er ikke den eneste som undre sig over hvad de må / gør,,, vi ser sommetider programmet politijagt på 6`ren og de tager rask væk folk for at snakke i håndholdt tlf og skrive sms`r osv. ,,,, men fandeme om ikke de selv samme betjente som stopper de folk ,,, og skriver en fed bøde ud til dem de har stoppet for det,,, DE SIDDER FANDME SELV OG SKRIVER PÅ DERES THOR TERMINAL OG MENS DE KIGGER PÅ DEN HAR DE IKKE BLIKKET PÅ VEJEN ( men de er måske skeløjet så de har et øje på terminalen og et på vejen samtidigt ) OG SNAKKER I HÅND HOLDT MIKROFON mens de køre 200 km/t med udrykning med kun en hånd på rattet,,, mens deres makker sidder ved siden af og holder ved i panik håndtagende og er ved at skide i bukserne af skræk,,,det burde jo være makkeren ved siden af som lavede de ting,,, er det lige dobbelt moral eller hva,,, såe hvor er trafik sikkerheden lige henne der ( jeg ved også godt at de har special kursus i at køre med udrykning ),,, vil lige påpege at jeg syntes heller ikke at man skal sidde og skrive sms`r mens man køre bil osv. ,,, tlf. ,,, at man snakker i den hånd holdt ,,, mjae joeee måske for en kort besked,,, men der findes mange gode fri håndsæt typer i dag så brug dog dem og spar bøden,,, og jeg syntes også at vores betjente genneralt gør et godt stykke arbejde,,, men der er lige nogen ting som er temmelig i øjefaldne i forhold til hvad de tager folk for og hvad de selv gør :roll: ,,,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Må de sorte det her?

Indlæg af strynboen »

ja det er hårdt at se de politi jagter..hvor de sætter folks liv på spil for at fange en knallert eller bil...hvorfor???..lad dem dog køre og fang dem senere...men så kommer de jo ikke i fjernsyn..
det burde være forbudt at politiet har civile kamara teams med..hvad fanden har de at gøre i en udrykning..INTET..alle kan jo blive dræbt..og hvem skal så betale erstatningen til tv 2..det bliver skatteyderne..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Må de sorte det her?

Indlæg af Jensmc »

Og så alle de kloge kommentarer Vlado kommer med. Alle de skide moralprædikener. Vi ved sku da godt, vi har kørt ulovligt.
"Hold kæft og stik mig bøden, farveller!"
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Må de sorte det her?

Indlæg af juhl-drengen »

Strynboen: din kommentar fik mig til at tænkte på den her, de kører ind på stier mm. hvor folk må springe til side for ikke at blive ramt af politibilen, alt sammen for at tage 2 unge mennesker på en scooter og give dem en bøde på et par tusinde..

" onclick="window.open(this.href);return false;

En af dem sagde "de var godt nok kolde, folk måtte jo springe for livet" (ja hvad så med jer selv...)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Henrik Buresø
Fuldblods knallert
Indlæg: 353
Tilmeldt: søn 15. apr 2012 20:54
Kontakt:

Re: Må de sorte det her?

Indlæg af Henrik Buresø »

hvis man vil filmes er Sverige Kalmar E22 det rette sted der blinker gps hele tiden,fart tavler går fra 70-90 kmt ned til 50 kmt,og selvom man bremser hurtigt ned i fart er det svært at komme ned i fart inden 50 kmt byzone,selv svenskerne mener den er helt tosset :(n)
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Må de sorte det her?

Indlæg af juhl-drengen »

Apropos svenskere " onclick="window.open(this.href);return false; :hihi

Den M3 der = "hasta la vista baby!"
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Må de sorte det her?

Indlæg af Dewil »

Du mener at det er cool nok at påkøre andre i trafikken, i dette tilfælde en cyklist? Du er bare så uheldig...
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Må de sorte det her?

Indlæg af juhl-drengen »

Hvor/hvornår siger jeg det er "cool" at påkøre en cyklist eller andre?

Jeg pointerer m3'erens motorkraft da politiet bliver mere eller mindre magtesløse overfor et så hurtigt køretøj selvom de har utallige udrykningskøretøjer på sagen.


Det er aldrig "cool" at skade andre i trafikken, og ligeledes er det heller ikke "cool" at stikke af fra en ulykke

Anyway bringer det op da det ringede en klokke da henrik snakkede om svenskere og motorveje.
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"