har købt en konebil....til mig selv

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: har købt en konebil....til mig selv

Indlæg af 12V »

Ja ok, det er lidt specielt. Men nyere biler har jo en chip i nøglen i stedet for. Det kan vel også lave bøvl?

Vi havde kodelås i tre Citroner, uden bøvl. BX GTI, Xantia og den første Berlingo. Min egen Xantia havde det også.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: har købt en konebil....til mig selv

Indlæg af strynboen »

jeg fik 2 nøgler med til bilen...en lille gammeldags jern nøgle..nok uden elektronik..og den tykke anmendelige til centrallås.

.kan man være så heldig at den ikke har nøglekode..men kun fjernbetjening til centrallås....det ville gøre ekstra nøgler billige

så på en gammel berlingo..af de første modeller..den havde en tændings kode box under instrument panelet..kan huske dem fra 1980" erne..da det var et smart ekstraudstyr.
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
trs
Fuldblods knallert
Indlæg: 459
Tilmeldt: tirs 25. okt 2011 14:42
Kontakt:

Re: har købt en konebil....til mig selv

Indlæg af trs »

strynboen skrev:jeg fik 2 nøgler med til bilen...en lille gammeldags jern nøgle..nok uden elektronik..og den tykke anmendelige til centrallås.

.kan man være så heldig at den ikke har nøglekode..men kun fjernbetjening til centrallås....det ville gøre ekstra nøgler billige

så på en gammel berlingo..af de første modeller..den havde en tændings kode box under instrument panelet..kan huske dem fra 1980" erne..da det var et smart ekstraudstyr.
Den skal godt nok være gammel hvis der ikke er transponder i nøglen. Men det er nok ikke det store problem for: http://dani.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
De der kodelåse der blev brugt først i 90'erne var da ikke meget værd.
Var det ikke 9999 eller 8888 eller? der var værksteds koden? Jeg har godt nok bagget mange ud på selvstarteren indtil jeg fandt ud af det :(
Yamaha FS1 1978 K1 Candy blå Lavet af ingenting.
Yamaha FS1 1978 K1 Brilliant rød -Solgt
Yamaha FS1 1989 Cross tema

Registrer eller søg stel & nummerblokke HER: register/add.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 76 mærker viewtopic.php?f=5&t=13774&p=124031&hilit=tank#p124031" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 78 mærker viewtopic.php?f=21&t=2666" onclick="window.open(this.href);return false;

Ting tilsalg http://www.guloggratis.dk/search?q=christian1116" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-1510201/" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: har købt en konebil....til mig selv

Indlæg af strynboen »

ha..... ja de er junk de var standart eftermonteret i lada niva..og en masse andre billig biler....de er heldivis nemme at komme udenom..mener at en pillet sikring ..så er den koblet fra..hvem gider at trykke koder en mørk aften..man har travlt...og har terminator lige i hælenene...
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"