Update Fra juhl-drengen

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Update Fra juhl-drengen

Indlæg af juhl-drengen »

Ja det er så LIIIIIIIIIDT tid siden jeg har været på herinde men lysten fik mig lige overtalt :wink:
Og eftersom det er så sjældent jeg er på, får i lige en update om hvordan det går mht det hele :D

Har solgt zundapp'en, Suzuki'erne Osv. , da jeg er flyttet til Randers for at Uddanne mig til Overfladebehandler med speciale i konstruktion, grunden er simpelthen manglende mulighed for at kunne komme til et værksted eller lignende :cry:

Men mht. uddannelsen så har jeg netop i dag tegnet lære kontrakt hos Blads Industries i Aalborg Ø (så hvis nogen kender nogen med en bette lejlighed så råb højt ;) )


Havde desuden jo lige fået bil sidst jeg var herinde for alvor men det ikke nemt altid at være ung og kort for hovedet
Så bilen endte en kold aften i et træ.. dog uden nogle passagerer eller mig kom til skade..
Billede

Bilen var desværre for hærget til det kunne betale sig økonomisk at lave, men fik mig da en god lære streg :roll:
Dog er jeg afhængig af en bil med 17 km hver vej i skole om dagen og 140 km hjem til de hjemlige egne :-)
Så måtte punge ud til en erstatning..
Billede
En lille 316i med 102 heste, starter og kører hver dag uden det mindste brok :)

Har desuden fået sat en ring på fingeren af "konen" :D

Men vil dog ikke sige jeg har forladt knallert endnu verdenen, savner at have en gammel rusten 2 hjuler at skrue i!
Så håber på jeg igen en dag får muligheden for at få jern imellem benene og vind i håret! glæder mig til at kunne deltage på fremtidige træf med jer alle og det gode sammenhold!!


Lad mig høre hvordan det går hos jer alle
Hilsen kevin :)

Peace out! :rocks
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Update Fra juhl-drengen

Indlæg af claus olieklud »

hejsa... jeg har godt tænkt på hvad faen du laver, fra at være mere end almindelig aktiv på forum og så lige pludselig var du væk... ok du skrev jo at du ville være off i et stykke tid, men du må da havde adgang til en computer en gang imellem...

ja som ung skal man passe extra godt på med en bil, det undre mig ikke at det kunne ske, men som du selv skriver fik du forhåbenligt en lærestreg, godt der ikke skete noget... kører man ind i et træ eller en mur med 100 kmt er det lukketid eller rullestol - du vil sikkert få masser af oplevelser de næste 10 år, men prøv at sortere de farligste fra

hilsen olieklud
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Update Fra juhl-drengen

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Tillykke med lærepladsen :(y) ,,, kender godt til bladt industries i Ålborg,,, det skulle være et godt sted at være :D ,,,

overfladebehandling er et spændende område,,, jeg har selv lidt kurser inden for det område ,,, og når du er færdig uddannet kan du hurtigt tjene nogen gode mønter hvis du kommer ind i offshore eller vindmølle industrien ,,,, ( hvis "konen" ellers tillader du er væk i 8~14 dage adgangen ) :wink: ,,,
ærgeligt med bilen men godt det kun var blikket det gik udover ,,, fin bimmer men pas nu på at højre fod ikke bliver lidt for tung igen :lol: ,,,

held og lykke med lærepladsen :bravo ,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Update Fra juhl-drengen

Indlæg af juhl-drengen »

Skred ud med 60-70 stykker og den kørte nok kun 30-40 da den ramte men det var nok til at dræbe motoren, affjedringen, blikket osvv osv osv...

Har dog lært af det, og bimmeren kører jeg faktisk meget forsigtigt da den har for vane med på glatte veje og når det regner meget at begynde og kaste med røven :roll:


Ja har hørt fra mange lærlingene lærer mere end deres "skolekammerater"
Håber desuden jeg kommer til at kunne lave lidt offshore så jeg kunne få lidt penge på kontoen, skruetid når konen er på arbejde og ubegrænset tid til hende og de nærmeste når jeg er hjemme, så bladt er jo faktisk et meget godt springbræt
Kommer nok til at lave en del strukturer til vindmølle fundamenter, i vil blive forbavset hvor store de er.. der kan stå en mand under de holdere de står på inden de bliver hentet ind til maling og der kan vel holde 3-5 biler på strukturens diameter :)

Apropos starter "konen" som plastmager efter ferien :-)


Olieklud: Jeg har skam adgang til en computer hver dag, men lidt i "irritation" over i andre kunne skrue og jeg ikke kunne har jeg ikke ville deltage aktivt, har dog kigget med meget hurtigt engang imellem :)

Nu hvor jeg alligevel "sidder fast" i Nordjylland de næste 3 år, boede der så egentlig ikke en del aktive knallertforum medlemmer heroppe? :)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Update Fra juhl-drengen

Indlæg af Tottenham »

Hej Juhldrengen min sviger måske søn er også ved Bladt, dog ude ved monteringen
Mattias Springby :(y)
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Update Fra juhl-drengen

Indlæg af juhl-drengen »

Totte:
Jamen skal da lige holde øje med om han er der :) hvad er det nu dit for/efternavn er? :-)
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Update Fra juhl-drengen

Indlæg af Kim B S »

Hej julh.
Godt at høre fra dig igen. :(y) Stor tillykke med lærepladsen, det er meget værd at få en god uddanelse. :bravo Lidt synd med din Seat, men godt det ikke gik værre. :wink: Og tillykke med en rigtig fed BMW. :D Og tillykke med forlovelsen. :hihi og velkommen nærmere til mit område. :wink: Jeg bor jo faktisk i mellem Randers og Aalborg, jeg har dog kun ca 30 kilometer til Randers og ca. 50 kilometer til Aalborg. :lol:

PS. Du skal da være velkommen til at kikke ind her, hvis du skulle komme i nærheden af Assens ved Mariager. :wink:

Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Update Fra juhl-drengen

Indlæg af Tottenham »

juhl-drengen skrev:Totte:
Jamen skal da lige holde øje med om han er der :) hvad er det nu dit for/efternavn er? :-)
Brian Totte Laursen da !!!
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Update Fra juhl-drengen

Indlæg af kreidlerhansen »

Tillykke med læreplads, bil og forlovelse!

Husk for eftertiden at køre UDENOM træer :thunge

Surt med Scooter-Rejen, men allermest med Zündapp'en, da det altså potentielt er en af de bedste mikro-MC'er man kan springe op på!
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Update Fra juhl-drengen

Indlæg af juhl-drengen »

Skal jeg da klart gøre Kim! mon ikke nok jeg finder en weekend jeg ikke skal noget jeg lige kan dumpe forbi og beundrer de fine knallerter :(y)


Takker totte dreng :wink:


Næææææh træer er da så hyggelige at "kramme" :thunge ej tror jeg holder mig fra træer lige pt :(y)

Ja savner fandme begge stort! der hvor jeg opmagasinerede knallerterne skulle der opmagasineres en "hel" lejlighed.. så de måtte desværre lade livet...
Vil dælme have en K50 eller DM50 i koboltblå med "pocket bike" sæde og scootercylinder og stjernefælge næste gang ( love customs..)!! Savner en to hjuler :cry:
Er jo nok ikke så heldig jeg møder en ks50 herhjemme igen........


Apropos 2 hjuler mødte da lige jesper (Mener han hedder JesperRK herinde) på hans arbejde hvor han kunne genkende mig/bmw'en
Vi fik da så lige en hyggelig/hurtig snak omkring knallerter mm.
Håber på at hilse på ham en anden dag :wink:
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Update Fra juhl-drengen

Indlæg af kreidlerhansen »

Køb en DM50, igen! De er til at komme i nærheden af for penge, og jeg har dælme fundet en cylinder på jobbet, som bare lige skal bores op, når jeg engang er færdig med at porte den! :hihi
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Update Fra juhl-drengen

Indlæg af juhl-drengen »

Æ er dulme freesh!!! :shutup :shutup
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"