Hvad har vi så fået i julegave ?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Hvad har vi så fået i julegave ?

Indlæg af dexta »

Jeg har fået en masse godt værktøj, blandt andet 2 moment nøgler og 3 loddestativer, 2 minislibere og 1 sæt dorne, samt 2 sæt metalbor, så jeg har lidt ting der skal byttes.. Heldigvis er det hele købt i biltema, så har jeg muligheden for at vælge en masse andet godt derude, det er en herlig forretning at gå rundt i, man kan næsten gå der i flere timer..

Nå, men så fik jeg en dejlig varm keddeldragt til når jeg skal køre knallert om morgenen og et par trøjer, det var vist hvad jeg fik.. :P :P
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Hvad har vi så fået i julegave ?

Indlæg af strynboen »

ja jeg fik en gammel knallert og en usb hukommelse,og en traktor kalender,,det var vist meget godt,, :D
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Hvad har vi så fået i julegave ?

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jeg fik bl.a fordæk af de langsrillede til 76 & 75 og et ultralydsrensekar til smådele
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Henrik N
Moderator
Indlæg: 1354
Tilmeldt: ons 19. dec 2007 19:33
Kontakt:

Re: Hvad har vi så fået i julegave ?

Indlæg af Henrik N »

hej

du morten hun er sku da dejlig hende moster hva, hun kan også noget med de dele til yamaha men glemte du ikke en del.

jeg fik ekstern hardisk 500gb. piet hein lysestager. en andel i to stegepander???. et stort billed af vores fire børn og hund :shock: vi blev begge meget overrasket at de havde fået det lavet uden vi viste noget :shock:
Med Venlig Hilsen
Henrik (Sønderjyden)
Yamaha Fs1 K1 72 Drejeventil MC
Brugeravatar
Thomas A
Stor knallert
Indlæg: 221
Tilmeldt: man 9. jun 2008 18:05
Kontakt:

Re: Hvad har vi så fået i julegave ?

Indlæg af Thomas A »

Jeg fik lige denne her af kæresten. Så er du jo ingen undskylding for ikke kan finde ud af det :)
Vedhæftede filer
yamaha bog.JPG
yamaha bog.JPG (212.39 KiB) Vist 8570 gange
Brugeravatar
Lasse1969
Gummi rocker
Indlæg: 502
Tilmeldt: fre 11. jul 2008 16:15
Kontakt:

Re: Hvad har vi så fået i julegave ?

Indlæg af Lasse1969 »

Jeg har fået 4 julegaver: første gave er at blive Gummi rocker her på forum :D mange tak til forum :D , sorte sidekasser til Yamahaen, en flasks vin, lidt penge. :D :mrgreen: :wink:
mvh. Lars
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Hvad har vi så fået i julegave ?

Indlæg af Kim B S »

Hej alle.
Har fået en skjorte, en trøje og en modelbil som er en Plymouth Truck årg. 1941 størelse 1:24. :wink: :D Der ud over havde jeg jo fået en gave på forskud, nemlig den computer som jeg bruger. :wink: :D Den fik jeg da Gerda og jeg var på besøg ved nogen venner, hvor han er radiomekanikker, og han skruger også meget i computere. Han havde lige en i overskud, som han ikke selv skulle bruge. Den købte vi for 2000 kr. Bygget i et stort Antec serverkabinet, med Asus bundkort Med en 3500+ AMD Prosesser, Grafikkort på 256 MB, 1536 DDR Ram og DVD brænder. :wink: :D Det er ikke det største man kan få nu om dage, men til den pris kunne det ikke gå at lade den stå. Alene det kabinet kostede tæt på 1200 kr. fra ny. Derfor blev det gaven fra Gerda (Konen). :wink: :D
Den gamle computer skal jeg bruge i det værksted, som jeg har planer om at bygge i første halvdel af det nye år. :wink: :D
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
stine
Stor knallert
Indlæg: 119
Tilmeldt: fre 4. apr 2008 20:10
Kontakt:

Re: Hvad har vi så fået i julegave ?

Indlæg af stine »

Hej
Jeg fik det sædvanelige, et par sutsko og lidt af det frække......................begge dele et par numre for stort.
Nej spøg til side, fik en Haynes bog over fs1, den nye cd med AC/DC, og bogen med vittighederne fra ekstrabladet.

Mvh Stig.
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Hvad har vi så fået i julegave ?

Indlæg af nielsfup »

Ha Ha Stig
jeg plejer bare at få et par bukser, men restern er det samme :lol: :lol: :lol:
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Frandsen
Gummi rocker
Indlæg: 848
Tilmeldt: fre 1. aug 2008 19:59
Kontakt:

Re: Hvad har vi så fået i julegave ?

Indlæg af Frandsen »

Den nye cd med AC DC fik jeg jo så ikke men der i mod var der lige en enkelt billet til konsreten d. 19/6 09 i Parken
min nevø havde "kommet til" at dobbel bugge 2 sæt så far her var lig hurtig
Det er den bedste jule gave jeg har fået i mange år også selv om jeg selv har betalt den :D :D :D :D
der ud over har jeg fået en multi tester til V A OM og hvad det nu hedder altsammen (lig hvad jeg mangelede)
og så selfølgelig det sædvanlige sokker, underbukser og termoundertøj nå ja og så lige en ny jakke
Mvh
Frandsen
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Hvad har vi så fået i julegave ?

Indlæg af dexta »

Jeg fik forresten også et sæt lejeaftrækkersæt !! Så vi kan tage lejer af krumtappen så let som ingenting :P
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Hvad har vi så fået i julegave ?

Indlæg af dexta »

Juuuhuuuuuuuu, jeg skal I biltema og have byttet mine gaver på lørdag, så der vil jeg tilbringe et par timer ude og finde en masse gode ting, regner blandt andet med multimeter !! :P
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Brugeravatar
Guess who
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1207
Tilmeldt: lør 11. aug 2007 00:45
Kontakt:

Re: Hvad har vi så fået i julegave ?

Indlæg af Guess who »

Jeg fik motorcykeltøj - jakke og bukser og handsker :D :D :D

Gaver fra ungerne de selv havde lavet 8) 8) 8) I ved lys,tegninger osv.

Derudover var det dejligt at sætte tænderene i and og flæskesteg :lol: :lol: :lol: Det er osse en julegaver jeg ser frem til hvert år :lol: :lol:

Mvh og glædelig jul
Benny
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Re: Hvad har vi så fået i julegave ?

Indlæg af dexta »

I lige måde Benny, jeg vil også sige tak for dig til det når der er gået, jeg har desværre kun købt dele ved dig en gang, men det bliver helt sikkert mange flere til næste år :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"