Nabo krig

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
mads1987
Stor knallert
Indlæg: 158
Tilmeldt: man 8. feb 2010 12:09
Kontakt:

Nabo krig

Indlæg af mads1987 »

Hej ja i morges blev vi vækket kl. 5:35, da vores underbo kom skide fuld hjem fra byen, ved at ringe på dørtelefonen, så vores Overbo også blev vækket, og han skulle da også lige spille højt musik så vi alle i opgangen kunne hører det. Hvad går man så lige ved det, vores udlejer har ikke lavet nogle husregler. For nogle dage siden var han ved at banke vores dør ind fordi han mente at vi bankede i gulvet, det var vores Overbo som gik rundt. Det har han kunne hører nede under os. Når men han var også skide fuld den dag, hvis ikke han's kæreste havde holdt ham tilbage var han kommet ind i vores hjem, kæresten tikkede os om at lukke døren. Og det blev den sandlig også, og Vi ringede til politiet som ikke gør noget i sådan en sag. Den gør udlejeren heller ikke. Hvad gør vi lige udover at flytte
Yamaha fs1 dx 76 match under op bygning

Yamaha fs1 dx 78 381-253577 motor 381-220786 http://www.scootergalleri.dk/html/gal_v" onclick="window.open(this.href);return false; ... p?ID=18690

Yamaha Passola solgt
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Nabo krig

Indlæg af Tottenham »

Du holder da bare en fest :what2
Mon ikk naboen har ondt i håret :thunge
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: Nabo krig

Indlæg af tøffe »

siger til politiet at der er to måder at gøre det på den ene er de kommer og tager ham med for uorden og støj eller de bliver send der ud nå han skal med den vogn med blå lys som man ligger ned i når i er færtig med ham tro så kommer de for det er ikke så godt at de skal ligge navn til noget som hedder gør det selv og så falt han da ned af trappen i påvirket til stand du gør da ikke noget vel :shutup tro mig så skal de nok komme vær sikker på det mvh tøffe ps træls man skal gøre sådan men det er det der hjælper for de rykker ud tro mig
Brugeravatar
mads1987
Stor knallert
Indlæg: 158
Tilmeldt: man 8. feb 2010 12:09
Kontakt:

Re: Nabo krig

Indlæg af mads1987 »

Jeg tog lidt hævn i at støvsuge kl. 7:45 og jeg bumpede og bankede rundt med støvsugeren. Jeg håber at jeg vækkede ham.
Yamaha fs1 dx 76 match under op bygning

Yamaha fs1 dx 78 381-253577 motor 381-220786 http://www.scootergalleri.dk/html/gal_v" onclick="window.open(this.href);return false; ... p?ID=18690

Yamaha Passola solgt
Brugeravatar
mads1987
Stor knallert
Indlæg: 158
Tilmeldt: man 8. feb 2010 12:09
Kontakt:

Re: Nabo krig

Indlæg af mads1987 »

En ny krig er startet her i går da jeg ringede til politiet. For at få slukket for musikken nedenunder da det var meget højt. da politiet så kom, gik de først op til os hvilket var dumt, for så kunne han hører det var os. Da de så havde talt med ham og var kørt. Hammerede det på vores dør fra ham. Så jeg lukkede ikke op og han gik ned igen. Når tænkte jeg det var godt.
Næste morgen ( i dag) var begge bagdæk snittet op. Jeg ved jo godt det er ham men kan ikke bevise det. Så hvad gør jeg lige?
Min kæreste tør nu ikke være alene hjemme, lade vores datter sove i barnevognen i gården.
Jeg har skrevet til udlejer hvordan det hele er gået til.
Yamaha fs1 dx 76 match under op bygning

Yamaha fs1 dx 78 381-253577 motor 381-220786 http://www.scootergalleri.dk/html/gal_v" onclick="window.open(this.href);return false; ... p?ID=18690

Yamaha Passola solgt
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3924
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Nabo krig

Indlæg af kreidlerhansen »

Dokumentér al støj (skriv tidspunkter og hændelser ned. Investér evt. i en diktafon) og send klager med denne dokumentation til udlejer, inkl. henvisning til hver gang noget anmeldes til politiet, om det så kun er pga. mistanker.
Anmod om at sagen bringes for boligretten.
Anmod om at alt materiale fra anden side fremsendes anbefalet, deriblandt indkaldelse til møder o.lign.

Lad være med "at give igen", da det i så fald kan/vil blive skønnet som nabostridigheder, hvilket i bedste fald leder mod en løftet pegefinger overfor begge parter.

Den samlede sag vil vare minimum et halvt års tid, og det er hårdt.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
mads1987
Stor knallert
Indlæg: 158
Tilmeldt: man 8. feb 2010 12:09
Kontakt:

Re: Nabo krig

Indlæg af mads1987 »

Jeg har talt med en af naboerne, og hun så hvem der snittede i mine dæk. Og udlejer smider ham ud. Og det får han så 5 dage til at gøre i. Så kan han lærer det.
Yamaha fs1 dx 76 match under op bygning

Yamaha fs1 dx 78 381-253577 motor 381-220786 http://www.scootergalleri.dk/html/gal_v" onclick="window.open(this.href);return false; ... p?ID=18690

Yamaha Passola solgt
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"