polering hvordan

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

polering hvordan

Indlæg af tøffe »

hej jeg kan ikke få mine nav til 74er rigtige skindene blanke hvad poler i med got råd til at få maling af nav med har brugt autosol men mangler lige det sidste i ved for de er ok mvh tøffe
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: polering hvordan

Indlæg af Tottenham »

Hej tøffe
Prøv SØG knappen og skriv " polering " så kommer der en masse godbidder :what2
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4251
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: polering hvordan

Indlæg af FS1originalen »

Tottenham skrev:Prøv SØG knappen og skriv " polering " så kommer der en masse godbidder
Jeg synes nu også der kom så meget andet da jeg prøvede søgningen, så du får lige min version:

Grove ridser vandsliber jeg med korn 1000-1200.
Så polerer jeg med autosol på en lærredsskive.
Når det ikke kan blive bedre kan "det sidste mørke" poleres væk med wienerkalk på en spritklud - med lidt tålmodighed kan det næsten komme til at ligne krom!!
Så ødelægger jeg højglansen lidt igen fordi jeg beskytter aluen med lakforsegler til bilen - det gør det hele lidt mørkere igen, men til gengæld holder overfladen i årevis...
Der findes uden tvivl 100 andre måder at gøre det på, men sådan gør jeg altså :hihi

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
tøffe
Gummi rocker
Indlæg: 802
Tilmeldt: tirs 7. okt 2008 08:45
Kontakt:

Re: polering hvordan

Indlæg af tøffe »

hej totte og Erik takker for hjælpen ja nu er der lidt tid igen til at komme i hulen men har også stået stille det sidste års tid har rep hus og bygget 120kv på første sal og er dog ikke helt ved enden i nu men det kommer inden for den næste 4 uger og så er det hulen der skal renoveres med isolering og gips væge og træ loft varme er der komet så nyder at være der nu og næste sommer står laderne for tur meget stor oprydning og rep med nye porte og glas i stald ruderne så her er nok at se til og mange gode jule hilsner til alle her inde
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"