Finde norsk ejer på hollandsk bil??

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
patrick j.
Gummi rocker
Indlæg: 618
Tilmeldt: tirs 25. maj 2010 23:36
Kontakt:

Finde norsk ejer på hollandsk bil??

Indlæg af patrick j. »

Jeg står i den mærklige situation, at der i nærheden står en ret så speciel bil, som har stået der de sidste 10-15 år, historien går på, at en hollænder rejste via danmark til norge, inden han gik på færgen, forhørte han sig de lokale, om han kunne lade sin bil stå til han kom igen, og det kunne han selfølgelig. Han kom bare aldrig igen, bilen står der stadig,, nu bare groet helt inde, i noget buskads og ukrudt, hvordan finder man ejeren af bilen? Det er nemlig en bil der er et forsøg værd at få fat i trods den er stort set kun en bunke rust, med læderindtræk:p der sidder hollandske plader på bilen, men kan man få noget ud af det??
Yamaha fs1 k1 årgang 1978 "projekt original"
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Finde norsk ejer på hollandsk bil??

Indlæg af Kai »

Jeg kan ikke Hollandsk..men googlede mig frem til denne side:

http://www.rdw.nl/particulier/Paginas/default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; om du kan få nogen info ved at taste nummerpladen ind, det ved jeg ikke.

Ellers kan du prøve at kontakte dem, måske kan de hjælpe dig videre
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
patrick j.
Gummi rocker
Indlæg: 618
Tilmeldt: tirs 25. maj 2010 23:36
Kontakt:

Re: Finde norsk ejer på hollandsk bil??

Indlæg af patrick j. »

Jeg har prøvet diverse hollandske sider blandt andet denne, men den finder desværre ikke frem til noget, prøver at kontakte dem i morgen, de må da kunne sige noget, ellers må de da i det mindste sige at de ikke må sige noget:/


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Yamaha fs1 k1 årgang 1978 "projekt original"
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"