Er 4stroke.dk helt død?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3471
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Er 4stroke.dk helt død?

Indlæg af 12V »

Har tilmeldt mig for 9 dage siden, og min konto står stadig som ikke aktiveret, har også prøvet at sende dem en besked på hjemmesiden. Ingen respons.

Nogen der kender til siden og ejeren, er han på ferie eller hvad? :)

Har købt en kineser Gorilla replika som 125 ccm MC :D
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Er 4stroke.dk helt død?

Indlæg af strynboen »

de sadler ikke samme dag som der rides...det er helt normalt at henrik er lidt tid om at bekrafte...men det sker før eller senere...jeg var smidt ud pga det var for længe siden jeg skrev sidst..så skal også genindmeldes...hvis jeg vil skrive derinde
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3471
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Er 4stroke.dk helt død?

Indlæg af 12V »

Hvis der ikke sker noget derinde, så findes der heldigvis nogle rigtig gode fora til de maskiner i UK, Tyskland og Svergie.
Anderz
Junior knallert
Indlæg: 71
Tilmeldt: fre 19. feb 2010 21:32
Kontakt:

Re: Er 4stroke.dk helt død?

Indlæg af Anderz »

Jeg er stadig tilhænger af denne for US Honda mini motorcykler såsom CT70 (US DAX) og QA50 samt lignende 4 takts maskiner.

http://lilhonda.com/webboard/forum.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg kender Erik Ludvigsen personligt så ingen grund til 4stroke tilmelding.
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3471
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Er 4stroke.dk helt død?

Indlæg af 12V »

Anderz skrev:Jeg er stadig tilhænger af denne for US Honda mini motorcykler såsom CT70 (US DAX) og QA50 samt lignende 4 takts maskiner.

http://lilhonda.com/webboard/forum.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeg kender Erik Ludvigsen personligt så ingen grund til 4stroke tilmelding.
God side, masser af info. Har lige tilmeldt mig der også :)

Erik Ludvigsen, er det ejeren af 4stroke.dk? Kan se min mail er gået til en Henrik?
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Er 4stroke.dk helt død?

Indlæg af strynboen »

nejjjj :what2 ludvigsen er honda "gud"...tidl forhandler..nu privat expert..som sælger lidt til alle typer honda..også mc..han har gode forbindelser og gode priser

han har ikke noget direkte, med 4 stroke at gøre.,..men skriver derinde...det gør dax.shop også
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3471
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Er 4stroke.dk helt død?

Indlæg af 12V »

Er det ham de kalder Dax Erik?

Har desværre bøvl med registreringen af min kineser lige nu, papirerne er lavet sidste år og de gælder kun 3 mdr. Er bange for at skulle gennem det hele selv med afgiftsvurdering. Har sendt en "sikker mail" til skat, men der er 5 dages svartid. I telefonen kan de ikke hjælpe mig, alternativ skal jeg køre til odense. Alt dette bare fordi der mangler at blive betalt 0 kr i afgift, der skal bare sættes et flueben før jeg kan få min plade. Frustrerende at have med det offentlige at gøre nogen gange :P
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"