Tid til at få 4 hjul

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
SigSauer
Gummi rocker
Indlæg: 675
Tilmeldt: fre 28. dec 2012 02:03

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf SigSauer » man 30. sep 2013 19:02

juhl-drengen skrev:Har på et tidspunkt kigget på vw lupo, meget økonomisk bil bare ret så dyr i dele!..

Tja, ellers kig efter nogle af de andre små modeller. Toyota Aygo, Peugeot 107, Citroen C1 o.s.v.
De er billige i indkøb, god benzinøkonomi, lav grøn ejerafgift - og det er nok noget af det billigste du kan få forsikret.
Jeg ved godt det ikke er et særlig macho køretøj, men du bliver fornuftigt kørende, uden det koster en bondegård - og så vent med de "vilde" biler til du bliver 25...
/Claus

FS1 72, nummermatch, MC
FS1-DX 76, årgangsmatch
FS1-DX 78, nummermatch, fremtidig projekt
FS1-K1 78, nummermatch, fremtidig projekt
FS80SE 81, nummermatch, MC
Yamaha XVS 650 DragStar, 01
Yamaha XVS 650 DragStar, 04
-----------------------------------------------------------------------
Ting til salg:
http://www.guloggratis.dk/search?q=claus794
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-4142342/

mati0921
Junior knallert
Indlæg: 68
Tilmeldt: ons 6. feb 2013 20:40

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf mati0921 » man 30. sep 2013 19:13

Min lærer har en volo s40 1,6 fra 1998 som han vidst er ret glad for. den er ikke rusten, og den tid han har haft den ar den knækket tandremmen og derved bukket 6 ventiler, og senere hoppet en tand i remmen. :)
Der skulle vidst være lidt problemer med remstrammerne, men ellers ikke noget alvorligt. de er dog lidt dyrer end så meget andet i reservedele. :)

Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3306
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf juhl-drengen » man 30. sep 2013 19:24

de er dog lidt dyrer end så meget andet i reservedele. :)

Havde jeg godt forudset :wink:

Bilerne behøver ikke være macho.. men de skal ikke være MINI biler/ små kone biler
er 196 høj.. ved størstedelen af de små biler kan jeg simpelthen ikke sidde der uden at sidde med bøjet nakke..

Derfor det godt måtte være en mellemstørrelses bil
Og er bilen bygget billigt så er den sjældent bygget til at holde :whew
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY

T.B.
Fuldblods knallert
Indlæg: 437
Tilmeldt: fre 23. apr 2010 22:35

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf T.B. » man 30. sep 2013 23:45

Underligt at 2cm.gør så meget ? Jeg er 1, 94 og vejer 120kg.og jeg sidder fint i en Aygo.Skulle jeg ud og købe bil som ung mand ville jeg absolut købe en sprit ny Aygo, 1000kr.om måneden, ingen værkstedsregninger i 3 år,4 år før den skal til syn,næsten gratis i vægtafgift, den hader benzin og så koster den ikke det vilde i forsikring.Alle de penge du så sparer i måneden sætter du på en konto og køber den sprødeste slæde for kontant når du bliver 25. Eller til udbetaling på et hus :(y)

Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5580
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf Kim B S » man 30. sep 2013 23:59

SigSauer skrev:
juhl-drengen skrev:Har på et tidspunkt kigget på vw lupo, meget økonomisk bil bare ret så dyr i dele!..

Tja, ellers kig efter nogle af de andre små modeller. Toyota Aygo, Peugeot 107, Citroen C1 o.s.v.
De er billige i indkøb, god benzinøkonomi, lav grøn ejerafgift - og det er nok noget af det billigste du kan få forsikret.
Jeg ved godt det ikke er et særlig macho køretøj, men du bliver fornuftigt kørende, uden det koster en bondegård - og så vent med de "vilde" biler til du bliver 25...


Hej Claus og julh-drengen.
Efter min mening burde de helt små mikrobiler ikke være typegodkendt. Med så kort en bagende er det simpelthen for farligt at være bagsæde-passager, i tilfælde af påkørsel bag fra, som faktisk er en meget almindelig ulykkesform. :( Og aller værst er det at en stor del af de helt små biler bliver kørt af mødre med børn på bagsædet, Blandt dem min egen søster, som har valgt en af de værste, nemlig en Chevolet Spark. :shock: I mine øjne komplet vanvittigt. :roll: Og derfor vil jeg selvfølgelig stærkt fraråde den slags biler. :(n) Som nystartet ville jeg vælge en VW Polo, Opel Corsa, Nissan Micra eller Toyota Yaris for at holde udgifterne lidt nede.
Men jeg vil afgjordt længere op i størrelse på længere sigt. :wink: Dette link taler for sig selv. :wink:

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/hva ... e-en-volvo

Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Køretøjer
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som jeg samler dele til i øjeblikket.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Yamaha SA Passola. Sort Årg. 1980.
VW Golf 2 1,8 GT. Årg. 1989. Dagligbil.

Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3306
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf juhl-drengen » tirs 1. okt 2013 00:29

Har faktisk aldrig prøvet en aygo..
men ved 107 og c1 slår jeg hovedet imod
og c1 må være den største fucking fejl citroen nogensinde har lavet :shock:

En mindre bil eller en mellemstor bil er the way to go i mine øjne..

Har bare den personlige mening jeg ikke vil gældsætte mig på nogen måde hvilket også er det man gør med leasing!
ellers synes jeg da den nye grønne opel corsa med fartstriber er ret så fræk..


Nu vi er ved Volvo, Hvad synes du om en s40 fra sidst i halvfemserne Kim?

Ps der findes åbenbart mulighed for montering af radio ved de ældre cordoba..
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY

claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2111
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf claus olieklud » tirs 1. okt 2013 08:13

hejsa... køb en lille ladvogn med kran, eller bare en kassevogn... den skal være fra før 6. måned `98 - så får du en vogn der kan bruges til noget
hilsen olieklud

Brugeravatar
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3621
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf kreidlerhansen » tirs 1. okt 2013 10:26

Med forlov: Hvis et par tusinde til en radio med ramme vælter budgettet, har man ikke råd til at køre bil!

Prioriteringen lyder lidt fjollet, men jeg kan godt se logikken: Penge sparet er penge sparet! Til gengæld er der også grænser for, hvad man egentlig kan forlange af en 10+ år gammel CD-afspiller... her tænker jeg på, at 'lyden hopper' når man kører over ujævnheder, hvilket er jævnt irriterende! ;)


Jeg tænker på de sidste udgaver af Volvo's 850-serie. Morfar-indtrykket er fantastisk, og de er kvikkere end man regner med. Samlekvaliteten er i orden, priserne er godt trykket og der er faktisk god mulighed for at finde et vedligeholdt eksemplar i 'blød-hat-segmentet'.
Det er desuden en bil, som relativt få nye bilister har mast ind i ulykkesstatistikkerne, så forsikringen er værd at tjekke.
S40 er lidt nyere og lidt dyrere, men jeg har intet reelt kendskab til den.


Lavere forsikringspriser er én af fordelene ved at blive ældre. Sidst jeg tjekkede kunne jeg kaskoforsikre en BMW E34 540i for 5.700kr, trods den kun kan blive parkeret på åben gade.
Ansvarsforsikring kan nærmest ikke komme over 2.500kr, medmindre jeg vælger en Ferrari som vinterbil.

Der er den ene rigtigt store fordel ved at overveje de nye billigbiler: Ofte kan man få 2-5 års forsikring med i købet, hvormed man kan opspare en god portion anciennitet, HVIS man lader være med at dumme sig.
Hvis man kan få forsikringen for 3-5.000kr/år kontra 10-12.000kr til en gammel skodslæde, så er de første 3-5 måneders afdrag sådan set dækket ind. Brændstofbesparelsen ved bare 10.000km om året svarer til en undervognsbehandling det første år!


Et eller andet sted: Sigt lavere! Find en møgspand til 5.000kr... skift selv skiver, klodser, køler o.lign. småting. Det giver erfaring og er det nærmeste, man kommer at være 'billigt kørende'.
Jo flere ridser, skrammer og buler, den har i forvejen, desto lavere er prisen + det heller ikke gør så ondt i hjertet, når en eller anden idiot bakker en trailer ind i siden på bilen.
Desuden giver en billig slamæske bedre mulighed for at dumme sig i trafikken, uden man står på helt bar bund bagefter.

I øvrigt holder folk bedre afstand til en på motorvejen, hvis bilen ser ud som om, man er ligeglad med den :hihi
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Kreidler med scootercylinder - 'Scootler':
http://www.2xhansen.dk/kreidlerregdk/kr ... 5992#p5992

Min Photobucket :
http://s173.photobucket.com/profile/kreidlerhansen

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!

Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3306
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf juhl-drengen » tirs 1. okt 2013 10:51

Med forlov: Hvis et par tusinde til en radio med ramme vælter budgettet, har man ikke råd til at køre bil!

Prioriteringen lyder lidt fjollet, men jeg kan godt se logikken: Penge sparet er penge sparet! Til gengæld er der også grænser for, hvad man egentlig kan forlange af en 10+ år gammel CD-afspiller... her tænker jeg på, at 'lyden hopper' når man kører over ujævnheder, hvilket er jævnt irriterende! ;)


Det er mest fordi det er unødigt besvær men om end den har rust problemer har jeg alligevel et godt øje til modellen fordi man kan få et relativt ny model til billige penge uden det nødvendigvis er en billig bil :roll:
Jeg ville nok uanset hvad skifte radioen ud på næsten alle biler, tricket ligger i at betale 1500 for ombygningen, sende midterkonsollen til Tyskland og derefter vente 3-4 uger på at få skidtet retur og så skulle til at proppe lortet sammen igen

så man er hurtigt oppe på 1½ måned for at få bygget en skide cd afspiller i hvor man ved de fleste tilsvarende biler allerede har en eller bare render ned i astina eller car sound efter en ny radio og plobber i :lol:



Er noget som de ældre volvoer ikke ret så dyre i vægt afgift?
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY

Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5580
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf Kim B S » tirs 1. okt 2013 10:59

Hej Juhl-drengen.
En Volvo S 40 er en dejlig bil at køre i med fine køreenskaber, og efter min mening også en pæn bil at se på. :wink: Men desværre er den lavet i Holland, og det betyder at den ikke når samme kvalitet som dens større svenske brødre. Rust kan være et problem, så man skal være over den med rustbeskyttelse, og de gamle modeller kan ikke fåes med en rigtig svensk Volvo-motor. Det samme gælder forgængeren, nemlig 440, 460 og 480. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Køretøjer
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som jeg samler dele til i øjeblikket.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Yamaha SA Passola. Sort Årg. 1980.
VW Golf 2 1,8 GT. Årg. 1989. Dagligbil.

Brugeravatar
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3621
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf kreidlerhansen » tirs 1. okt 2013 11:48

Som antydet tidligere...: Drop udseende, styling o.lign. Det er de ting, der koster allermest og som man rent praktisk får allermindst ud af. Desuden koster en bil med perfekt lak og rådden bund mere i indkøb, end en med bilkabuler, ridser og perfekt bund!

Gamle gulpladebiler med benzinmotor koster mindre i vægtafgift. Senere modeller er på grøn ejerafgift, og så bliver de pludselig dyre, fordi afgiften beregnes ud fra, hvor langt/kort bilen kører pr. liter brændstof.


Fordelen ved ældre (1995 og bagud) biler, som i sin tid var populære, er at reservedelsmarkedet er spækket med billige og udmærket stumper. Jeg mindes en bærearm til Seat Cordoba koster omkring 250kr... til min Alfa koster den nu 650kr, men for fem-seks år siden var prisen 900-1.000kr, så vidt jeg husker. Handler jeg i Tyskland, er prisen efterhånden 600kr for to bærearme inkl. forsendelse...

Så vidt jeg har spottet, dykker reservedelspriserne med 20-30%, når bilen runder sit 10. år... og så kommer der yderlgere et dyk på 30-60%, når bilen runder sit 15-17. år!
Resultatet bliver derfor, at de penge, man bruger på rustarbejde, går næsten lige op med de lavere reservedelspriser, hvis man skifter nogle af de mere enkle ting, selv.

Ydermere kan man til tider også finde et decideret guldkorn blandt de 15-20 år gamle biler: Garagebiler med kun en eller to ejere. En næsten 20 år gammel bil er stort set INTET værd på brugtmarkedet, uanset stand.
I samme stand ti år senere er snakken en anden.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Kreidler med scootercylinder - 'Scootler':
http://www.2xhansen.dk/kreidlerregdk/kr ... 5992#p5992

Min Photobucket :
http://s173.photobucket.com/profile/kreidlerhansen

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!

Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3306
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf juhl-drengen » tirs 1. okt 2013 11:50

Hvad med en 94-96 opel astra? f.eks :)


Okay en motor på -1,4 er for småt så hvad er det optimale ?
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY

Brugeravatar
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3621
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf kreidlerhansen » tirs 1. okt 2013 12:11

3.0 V6 og opefter...! ;) (Kommer det fra manden med en momentsvag 1,7L boxer...!)

1,4 er fint, men det afhænger af førerens temperament og ikke mindst bilens størrelse. Fiat Panda Sport med 1,4 16V-motoren er aldeles frisk... Suzuki Swift 1,3 er også fornuftig... men ingen af dem klarer sig ret godt med et ton på krogen!
Desuden afhænger det af producentens indretning af motor. VW's 1,4 med knap 70HK kontra Fiat's 1,2 16V med 85HK... eller BMW's 1,6 med 102HK mod Alfa Romeo's 1,6 med 120HK... motorstørrelse sige ikke alt! Tænk også på, hvor tund bilen er, og om den nogensinde skal trække et fuldt læs!

Overvej (seriøst!) en Daihatsu Charade med den peppede 1,3-motor. 90HK til en lav egenvægt... og absolut ingen sikkerhed ud over selerne! Den krøller som en sardindåse ved sammenstød, men kører som skudt ud af en kanon, når man passerer 4.800rpm.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Kreidler med scootercylinder - 'Scootler':
http://www.2xhansen.dk/kreidlerregdk/kr ... 5992#p5992

Min Photobucket :
http://s173.photobucket.com/profile/kreidlerhansen

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!

Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5580
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf Kim B S » tirs 1. okt 2013 12:19

juhl-drengen skrev:Hvad med en 94-96 opel astra? f.eks :)


Okay en motor på -1,4 er for småt så hvad er det optimale ?


Opel Astra har en god driftsikker motor, men de er slemme til at ruste. Men kan man finde et velholdt eksemplar, med få kilometer på bagen kan det være et godt billigt køretøj. Det samme gælder for Opel Corsa som selvfølgelig vil være en andelse billigere.

Jeg har en svoger som købte en Opel Corsa A 1,0, årgang 1985 for 10000kr nysynet i 1997. den havde den gang kun kørt 105000 km. og var pæn i karossen. Den køre stadig og har aldrig kostet mere end 3000 kr at syne. Den har fået undervognsbehandling hver andet år, og har så kun kørt ca 10000 km om året siden. den er dog ikke særlig pæn i lakken mere, og rusten er blevet synlig flere steder. Men det har i høj grad været en billig bil. :wink:

Hilsen Kim.
Senest rettet af Kim B S tirs 1. okt 2013 12:26, rettet i alt 1 gang.
Kim B S.

Mine Køretøjer
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som jeg samler dele til i øjeblikket.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Yamaha SA Passola. Sort Årg. 1980.
VW Golf 2 1,8 GT. Årg. 1989. Dagligbil.

Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3306
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf juhl-drengen » tirs 1. okt 2013 12:26

Bilen skal nok hovedsageligt bruges som landevejs/motorvejs bil..
Og det eneste den skal trække er nok en bette trailer med en knallert på :shutup

Vil helst gerne have det bedste km/l kontra acceleration kompromis!
kan som enhver anden ung godt lide et spark i røven :wink:


Haha! den ligner lidt en gammel Honda civic?
der er vist bare ik så mange af dem diverse er reservedels markedet nok heller ikke stort :roll:



Kim: jeg tænkte mere præcist en 1,6 med ecotech motor?
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY

Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5580
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf Kim B S » tirs 1. okt 2013 12:40

Opel motore plejer generalt at være stabile, når bare man ikke venter for længe med at få skiftet tandrem. Det gælder også 1,6eren du nævner. Jeg kender da også en som har en fin Astra 1,6 stationcar fra 96 med den nævnte motor, og den har ikke givet nogen problemer, men den er også blevet godt vedligeholdt. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Køretøjer
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som jeg samler dele til i øjeblikket.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.
Yamaha SA Passola. Sort Årg. 1980.
VW Golf 2 1,8 GT. Årg. 1989. Dagligbil.

Brugeravatar
trs
Fuldblods knallert
Indlæg: 462
Tilmeldt: tirs 25. okt 2011 14:42

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf trs » tirs 1. okt 2013 13:26

Hej.

Jeg solgte kort før sommerferien en Seat Ibiza 1.4 MPI (60) hk årg. 2000 km 235.000
Jeg skiftede bagklap ellers var der 0 rust
Den har været brugt stortset hver dag i 3 år. har kørt 60.000.
Den har fået alm. service samt mapsensor, lamdasonde, tændkabler, bremser.
Bilen blev solgt nyserviceret, nysynet med filtre olie nye dæk og omreg. til 15.500-

Jeg så også efter en Polo da Ibizaen blev købt, problemet var bare at de var alt for rådne. til samme pris ca. 30.000 den gang.
Ibiza / polo skal være nyere end 2000

Du har forstået det med radio. :(y) Den er integreret med varmeapparatet. http://www.carstereohelp.org/stereoremo ... aUKStr.htm

Jeg kan sgu. godt forstå du gerne vil have noget bedere lyd i bilen.

Havde jeg pengene købte jeg denne, og fjerne mærkerne på dørene http://www.youtube.com/watch?v=GblRdt4CWA0
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw ... res=EXPORT

/TRS
Senest rettet af trs tirs 1. okt 2013 21:55, rettet i alt 1 gang.
Yamaha FS1 1978 K1 Candy blå Lavet af ingenting.
Yamaha FS1 1978 K1 Brilliant rød -Solgt
Yamaha FS1 1989 Cross tema

Registrer eller søg stel & nummerblokke HER: register/add.php
Guide til 76 mærker viewtopic.php?f=5&t=13774&p=124031&hilit=tank#p124031
Guide til 78 mærker viewtopic.php?f=21&t=2666

Ting tilsalg http://www.guloggratis.dk/search?q=christian1116
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-1510201/

claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2111
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf claus olieklud » tirs 1. okt 2013 20:46

hej igen der... jammen hjulle dog - du vil jo helst havde en racerbil !!!
det skal du nok fortryde siden da, men som ung vil man race & sådan er det - ha ha

nææ - køb en bil der kan bruges, og som er værd at reppe på !!!

men du vil ikke høre efter under nogle omstændigheder, og sådan er det...

lad os endelig se din nye vogn så vi har noget at grine af - ha ha ha

hilsen olieklud

Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3306
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf juhl-drengen » tirs 1. okt 2013 21:01

hej igen der... jammen hjulle dog - du vil jo helst havde en racerbil !!!
det skal du nok fortryde siden da, men som ung vil man race & sådan er det - ha ha

nææ - køb en bil der kan bruges, og som er værd at reppe på !!!

men du vil ikke høre efter under nogle omstændigheder, og sådan er det...

lad os endelig se din nye vogn så vi har noget at grine af - ha ha ha

hilsen olieklud



ved ikke om jeg skal blive vred eller grine ?.
så jeg vælger ingen af delene


Mit forsvar ligger i jeg vil have en bil der fungere som fornuftig allround bil
men kom jeg til at køre i noget som en mikrobil ville jeg simpelthen visne hen.

Jeg foreslår diverse forskellige biler for at finde ud af hvor vidt det er en bil der f.eks kan holde til noget om den er rust plaget mm.
ville intet have imod at komme til at køre i en lille corsa, daihatsu osv osv.
Blot bilen kan svare sig som det bedste kompromis.

havde det skulle være en racer havde jeg da bare valgt en calibra v6 eller en 323si
ser det der som et unødigt angreb, når jeg blot beder om en hjælpende hånd at jeg måske spørger dumt eller kommer med andre alternativer er for at blive klogere.

Så hvis det er en fjendtlig tone der skal lægges kan jeg ligeså godt spørge på scootergalleri eller bilgalleri de vil idet mindste anderkende de er nogle provokerende børnehavebørn, havde forventet en mere positiv tone og hjælpende hånd herinde fra men tar vist igen fejl.
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY

claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2111
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42

Re: Tid til at få 4 hjul

Indlægaf claus olieklud » tirs 1. okt 2013 21:09

hej igen... jeg kan godt lide at drille / provokere så grin kun af det... jeg syntes du er vældig konstruktiv & svarer aldrig "slemt igen" - ta`det som sjov hvis du kan !!! hilsen olieklud...


Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: 12V, j.i.m og 14 gæster