produktions video fra airsal fabrikken

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

produktions video fra airsal fabrikken

Indlæg af juhl-drengen »

video fra airsals cylinder produktion

" onclick="window.open(this.href);return false;
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: produktions video fra airsal fabrikken

Indlæg af 12V »

Det ser ud til de har noget lækkert grej, underligt at de så producerer så ringe Puch Maxi cylindre. De har en version der er tæt på en std. uden plombering. Den er 1,5 mm for kort, har slemme støbegrater, stempler der klemmer og larmer. To af mine makkere kører med den, de er begge på udkig efter noget nyt.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: produktions video fra airsal fabrikken

Indlæg af strynboen »

lækkert grej???..det er fra 1980..og ældre..det er jo næsten øst europæisk...der er ingen robotter..stemplerne spændes manuelt op for udboring af krydspind..med en nylon klods som sikring/presværktøj...det er fint nok...men kræver at maskin operatørene er top prof 24/7-12...bare en dårlig dag..og elendigheden er ude i marked..

robotterne køre perfekt altid..eller er slukket..de er aldrig halvdårlige ,,,som os mennesker.

..men mon fabrikken ser sådan ud i dag...tøjstilen /håret/mangen på det samme...tyder på en gammel film fra 1980erne de analoge metre på maskinerne er også en typisk 80"ting..og siemens plc styringerne
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: produktions video fra airsal fabrikken

Indlæg af kreidlerhansen »

Mon ikke flere af cylindrene til de ældre knallerter er fra den semi-analoge tidsalder, og de derfor varierer en del i kvaliteten?

Mig bekendt er mange ganske tilfredse med T6-serien til div. scootere, og til prisen er der den ondefløjtemig godt med spark i de cylindre! Stemplerne er stadig af tvivlsom kvalitet, når der står 'Airsal' på dem - for stor tolerance, relativt ringe slidstyrke.

På den anden side kan slidstyrken for så vidt være ligegyldig, når størstedelen af den tunede knallertpark herhjemme kun kører på dem i en begrænset periode, inden politiet snupper stumperne... eller også skal de bare på et rullefelt ligesom de andre rødder, og så får den kniven til et eller andet går i stykker; Tophastighedskonkurrencer på rullefelt er da set før.
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
trs
Fuldblods knallert
Indlæg: 459
Tilmeldt: tirs 25. okt 2011 14:42
Kontakt:

Re: produktions video fra airsal fabrikken

Indlæg af trs »

Eneste erfaring jeg har med Airsal er fra min gamle Maxi

Det var en 45 mm den var total umulig at starte kold ( +20 gr) der efter var den fin.

JA jeg har rodet meget med dyser nål sågar skiftet fra rund 15mm Bing til 20mm Dellorto. tænding tændrør -Alt.

Den skulle bare have helt vildt meget benzin for at starte kold.

Hvis den havde været igang i bare 2 min startede den første gang.

Startede første gang ned lovlig cylinder..
Yamaha FS1 1978 K1 Candy blå Lavet af ingenting.
Yamaha FS1 1978 K1 Brilliant rød -Solgt
Yamaha FS1 1989 Cross tema

Registrer eller søg stel & nummerblokke HER: register/add.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 76 mærker viewtopic.php?f=5&t=13774&p=124031&hilit=tank#p124031" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 78 mærker viewtopic.php?f=21&t=2666" onclick="window.open(this.href);return false;

Ting tilsalg http://www.guloggratis.dk/search?q=christian1116" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-1510201/" onclick="window.open(this.href);return false;
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"