GoPro 3 Hero Black.

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Nabo Jan
Gummi rocker
Indlæg: 881
Tilmeldt: ons 6. feb 2008 18:03
Kontakt:

GoPro 3 Hero Black.

Indlæg af Nabo Jan »

Er der nogen som har investeret i et GoPro 3 Hero Black eller andet GoPro kamera?
//Nabo Jan

Yamaha FS1 K1 75cc 1978 (Mc)
Kreidler GT 1967 50cc ombygget til 77-78 model (Mc)
Kreidler RS årg 1978 projekt, nu som Mc
Harley Davidson sportster årg 2002 (Mc)
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: GoPro 3 Hero Black.

Indlæg af 12V »

Jeg har den lille 3'er i White Edition. Fortryder lidt at jeg ikke tog en større. Ikke fordi jeg mangler en højere opløsning, men bitrate er på 15 Mbps, hvor de andre har 35 og 45. Det kan ses, der lidt mere gryn i komprimeringen på den lille. Fil størrelsen bliver dog også trukket en del op, og smides det online på youtube ryger meget alligevel.

Wifi funktionen med smartphone app er kanon, så kan man se hvad kameraet filmer og lige rette kameraet og starte optagelsen.
Brugeravatar
Nabo Jan
Gummi rocker
Indlæg: 881
Tilmeldt: ons 6. feb 2008 18:03
Kontakt:

Re: GoPro 3 Hero Black.

Indlæg af Nabo Jan »

Jeg har også kigget på White Editionmen er dog mest stemt for
Black Edition da den har fjernstart, men er lidt skeptisk om de
ekstra 1000kr er givet godt ud.
//Nabo Jan

Yamaha FS1 K1 75cc 1978 (Mc)
Kreidler GT 1967 50cc ombygget til 77-78 model (Mc)
Kreidler RS årg 1978 projekt, nu som Mc
Harley Davidson sportster årg 2002 (Mc)
Henrik Møn
Junior knallert
Indlæg: 12
Tilmeldt: tors 7. okt 2010 16:00
Kontakt:

Re: GoPro 3 Hero Black.

Indlæg af Henrik Møn »

Hej alle.

Jeg har Go Pro 3 Hero Black.

Er yderst tilfreds, stadig imponeret over at så lille et kamera kan lave så fine resultater.
De kan sagtens blæses op på en 100 tommers skærm. Flot farve og lys resultat.
Smart app, så det kan styres fra telefonen selv på 10-15 meters afstand. Dog dræner det telefonens batteri hurtigt. Har købt LCD bagskærm, så er det lidt nemmere at se kamera vinkel og hvad du får i kassen.

Eneste minus er at så lille en kamera ikke har mulighed for optisk Billed stabilisering. Men det er fysisk ikke muligt pga. Størrelsen.

Bor nogle i nærheden af Ringsted er i velkommen til at kigge forbi og låne mit en weekend, så kan man altid prøve før man selv køber. :hihi

Mvh.
Henrik Møn
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: GoPro 3 Hero Black.

Indlæg af 12V »

Jan - hvis du har en android eller iphone kan du fjernstarte fra den af, også med den hvide udgave.

Henrik - synes faktisk batteri drænet på gopro'en er værre ved brug af wifi, min telefon kører alligevel på wifi hele tiden, og kører stadig 1-2 døgn.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"