Populær mekanik på google.

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1970
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Populær mekanik på google.

Indlæg af Kai »

Nogen af jer har måske læst "Populær Mekanik" bladene ? Der ligger måske endda stadig nogen gemt i en kasse på loftet ? :)

Google har næsten en komplet samling fra 1905 og til 2005, dog er de på Engelsk.

Mange vil sikkert synes det er dødkedeligt at kigge i dem, jeg synes de er sjove for rigtig mange "nymodens ting" kan man finde i de små hæfter..tilbage fra 50 og 60'erne eller endda før. Samtidig er de fyldt med sjove og "skøre" ting og sager, lige fra at motorisere vaskemaskinen med en plæneklippermotor...til at bygge en mini Ford T med elmotor til børnene, med komplet guide og tegninger og det hele.

http://books.google.dk/books?id=yuIDAAAAMBAJ" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: Populær mekanik på google.

Indlæg af Michael »

Fedt link- jeg har brugt rigtig mange timer på at drømme når jeg for 35 år siden sad og læste min fars gamle Populærmekanik. :(y)
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"