spørgsmål til computer / e-mail

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

spørgsmål til computer / e-mail

Indlæg af claus olieklud »

hej... jeg har min e-mail via messenger, men jeg er nået til sidste frist for at flytte den til skype... det sagde jeg ja til men det virker ikke ! skype har sendt mig en e-mail med en adgangskode som jeg inden 6 timer skal aktivere, men hvordan pokker kan jeg læse den når jeg ikke kan åbne min e-mail ?

jeg har prøvet at tilbage datere et par dage, og det fremkalder så min messenger igen, men jeg får ikke lov at åbne den, idet skype beder mig registrere skype - tingene kører i ring - fuck jeg hader skype - jeg har kun behov for at kunne åbne og bruge min e-mail, resten af funktionerne er jeg fuldstændig ligeglad med...

kan man miste sin e-mail adresse ? det er ret vigtig for mig idet jeg bruger den firma messigt, og en del kunder kender den - jeg vil ikke havde en ny e-mail adresse

nogle som kan give mig et godt råd til at komme vidre ???

hilsen olieklud
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: spørgsmål til computer / e-mail

Indlæg af 12V »

Hvad ender din mail adresse på, altså efter @?

For det meste har man en Microsoft mail adresse til messenger programmet, så kan du logge ind her: http://www.outlook.com" onclick="window.open(this.href);return false;
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: spørgsmål til computer / e-mail

Indlæg af claus olieklud »

min adresse er xxxxxxx@live.dk
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: spørgsmål til computer / e-mail

Indlæg af claus olieklud »

hej igen... det virker sku med det outlook halløj

vil jeg til enhver tid kunne komme til min e-mail med den fremgangsmåde ? hvis ja, så skal jeg ikke havde noget skype skrammel

hilsen olieklud
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: spørgsmål til computer / e-mail

Indlæg af 12V »

Jeps, det er en microsoft e-mail.

Det er kun messenger programmet der er blevet overtaget af skype. Hvis du kun har brugt messenger til at stå og give dig besked når der er nye mails, kan du roligt slette skype og tilgå din mail via. outlook.com - den piller de ikke ved.
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: spørgsmål til computer / e-mail

Indlæg af Dewil »

Ellers er Windows Live Mail født til at håndtere en hotmail som din mail er.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"