Har i set disse gode tilbud i Harald nyborg

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
dexta
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2228
Tilmeldt: ons 9. apr 2008 19:51
Kontakt:

Har i set disse gode tilbud i Harald nyborg

Indlæg af dexta »

Da jeg var i byen igår og spise and og gås (mums :P ) kom jeg til at sidde og kigge i reklamerne der gælder i næste uge, og kom til at lure Harald Nyborg igennem og fandt faktisk to ting der skulle på min ønskeseddel, der var 100 m ledning i 5 forskellige farver til 98 kr per stk. Og så var der blandt andet også 50 m tørslibepapir i flere forskellige varianter og også vådslibepapir !! :wink:
Hilsen Mads

Yamaha FS1 1978 DX speciel
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: Har i set disse gode tilbud i Harald nyborg

Indlæg af Toke »

Jeg er bange for at det installationskabel du har fået øje på.. ;-)
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Har i set disse gode tilbud i Harald nyborg

Indlæg af strynboen »

ja det er masiv leder,,ikke det bedste til yamsen,,men fint i instalasions rør,,men du er nødt til at købe mindst 4 farver før du kan bruge det,,blå brun gul/grøn sort.så er det nemmere at købe 5 leder kabel,,men husk at det skal være gnave sikkert/jern ameret på landbrug,ellers er det ulovligt,,og så er der ingen brand forsikring.....
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Toke
Gummi rocker
Indlæg: 773
Tilmeldt: man 3. sep 2007 22:53
Kontakt:

Re: Har i set disse gode tilbud i Harald nyborg

Indlæg af Toke »

Det skal kun være armeret, hvis der er foder og/eller dyr i bygningerne. Pga. af rotter...
Http://www.123hjemmeside.dk/veteran" onclick="window.open(this.href);return false; knallert (ingen mellemrum mellem veteran og knallert)

Honda Dax ST50 1973
Vespa GL 150 1961
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"