Lille 2T køretur.

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3471
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Lille 2T køretur.

Indlæg af 12V »

Brugte søndagen på at køre en lille tur på min nye Husqvarna, min kammerat kører på min gamle DT som han har overtaget.

Synes lige jeg ville dele den med jer :)

" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
trs
Fuldblods knallert
Indlæg: 459
Tilmeldt: tirs 25. okt 2011 14:42
Kontakt:

Re: Lille 2T køretur.

Indlæg af trs »

Fine mountainbikes.
:teeth2
Yamaha FS1 1978 K1 Candy blå Lavet af ingenting.
Yamaha FS1 1978 K1 Brilliant rød -Solgt
Yamaha FS1 1989 Cross tema

Registrer eller søg stel & nummerblokke HER: register/add.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 76 mærker viewtopic.php?f=5&t=13774&p=124031&hilit=tank#p124031" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 78 mærker viewtopic.php?f=21&t=2666" onclick="window.open(this.href);return false;

Ting tilsalg http://www.guloggratis.dk/search?q=christian1116" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-1510201/" onclick="window.open(this.href);return false;
Christian M
Fuldblods knallert
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 21. jun 2012 21:08
Kontakt:

Re: Lille 2T køretur.

Indlæg af Christian M »

Fart bølle :hihi

Du kunne få noget inspiration: " onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;

Den ene af dem køre på en DT125R
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Lille 2T køretur.

Indlæg af strynboen »

dt"eren er den langsomeste...men når man kender købsprisen..er han jo både kørende og har ikke brugt en formue...fin film
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Lille 2T køretur.

Indlæg af claus olieklud »

ja det er da helt tydeligt at 2 1/2eren er hurtigst, men det er vel også naturligt... ellers nogle fine veje i kører på
hilsen olieklud
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3471
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Lille 2T køretur.

Indlæg af 12V »

Ja den er ret hidsig den "svensker" - den har også mere end dobbelt så mange heste 22 HK vs. ca. 50 HK.

Min kammerat fik den til det jeg havde brugt på den, ca. 7000,- Det er enormt billigt for så fint et legetøj :)

Vejene er fine, det er en stor vindmøllepark vi kørte mest i, desværre er der ikke mange bakker her ved vadehavet :wink:
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Lille 2T køretur.

Indlæg af strynboen »

gad vide om jeg ikke skulle beholde min l c 125....den vil sgu heller ikke sælge sig ..til 5000..må hellere syne den...så ved man hvad man har
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"