Stjålet. igen igen igen :(

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Haaber
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: man 4. mar 2013 15:26
Kontakt:

Stjålet. igen igen igen :(

Indlæg af Haaber »

Det er med en del irretation jeg endnu engang må sande at der er nogen der ikke har kunne kende forskel på dit og mit.
Efter trofast at have stået på stald og ventet på både tid og penge til at kunne blive renoveret i 12-13år så min søn
ku få glæde af den en dag blev fristelsen åbenbart for står for nogen :(
Da jeg svingede forbi hvor den stod hos en gammel stedfra var den væk.
Lidt fesent at skulle sande at det er lykkedes at få stjålet 11/11 Yamahaer man har købt :(

Derfor beder jeg hvis nogen skulle få kendskab til hvor den skulle være endt, evt. blive tilbudt at købe den smide en linie til mig

Drejer sig om en original lys-grøn (emblem-tank, ka ikk huske koden) fra '76 med drejeventil og tyk DX-forgaffel, sort
anderøv hvor lygten mangler ... GODT rusten, mangler sidekaser og det ene emblem på tanken, og et vældig kreativt tilpasset proma-legal udstødning.

Den så CIRKA således ud da den forsvandt:
Og forsvandt fra Frederikshavn-egnen.
Vedhæftede filer
Billede
Billede
Yamahas.jpg (37.88 KiB) Vist 3429 gange
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Stjålet. igen igen igen :(

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

ØV ØV det er surt,,, der må være noget med Frederikshavn og Yamaha knallerter,,, jeg købte en i Frederikshavn for et par år siden det var lykkedes ejeren at finde den igen ,,,efter den blev stjålet fra ham,,, dog i en noget dårligere stand end da den blev stjålet,,, malet sort med pensel og temmelig hærget,,, den blev spottet pgr af at tyveknægten heldigvis havde været doven,,, han glemte at over male den blå bremsekaliber samt en blå ankerplade,,, den stod på gaden og ejeren havde forsikringsbeviset i lommen / pungen så det var bare at tjekke stelnr var rigtigt,,, også ringe til betjenten der sammen med ejeren ventede på at tyveknægten kom og ville køre på den,, så held i uheld men det kan lykkedes at finde den igem,,, men læg stelnr og evt motor nr herind ,,, det kunne jo være at den duggede op tilsalg enten hel eller som stumper,,, og forhåbentlig i hel stand,,,
Senest rettet af Yamaha FS1 50SS man 4. mar 2013 22:49, rettet i alt 1 gang.
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Haaber
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: man 4. mar 2013 15:26
Kontakt:

Re: Stjålet. igen igen igen :(

Indlæg af Haaber »

De seneste år er det desværre ved at værer Frederikshavn og generelt :-/ Ik så mange Yamaha'er man ser mere, ka da huske da alle kørte Yamaha ;)
Er bare lidt tankevækkende at man går ind på privat grund lige op til en hovedvej og fjerner en knallert der er i så dårlig stand... så er jo ikke for at lave nogen penge, men fordi
de åbenbart har vidst den trodsalt havde potientiale, men 90% sikkert
nogen bekendte til vedkommende der bor der hvor den stod eller i den stil, hvilket gør det endnu mere respektløst...
Anyways venter på Tryg sender mig min gamle forsikrings-oplysninger, så blir den selføjdig oss meldt stjålet :)
Brugeravatar
Tottenham
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1908
Tilmeldt: lør 4. jul 2009 12:06
Kontakt:

Re: Stjålet. igen igen igen :(

Indlæg af Tottenham »

Er der ikk nogen motor og stelnr som bruges ???
Gider sgu ikk at nogen stjæler, så vi må ha det stoppet :(y)
Mvh. totte/
YamahaNordjylland

Supporter of Tottenham hotspurs
Kørende :
78 K1 match patina
77 K1 Rød match
77 K1 Blå match
77 k1 Gul 77 - 76 tema Ral farve 1021
2010 Yamasaki YB 50
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"