DBA sælger

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Peterma
Fuldblods knallert
Indlæg: 442
Tilmeldt: lør 18. jul 2009 22:38
Kontakt:

DBA sælger

Indlæg af Peterma »

Er der en eller flere herinde som ved hvem sælger til denne annonce er?

Tlf. nr er 23612207 og sælger er registreret som Jørgen A på DBA.

Jeg er lige kommet hjem efter at have kørt godt 375 km i alt frem og tilbage til Esbjerg,
og besøgte en mand som absolut ikke kendte noget til nogle yamaha dele.

Ringede selvfølgelig til sælger med det samme men telefonen var slukket og gik direkte på svareren og har
herefter flere gange ringet til ham men sælger har åbenbart ikke nosser til at tage telefonen.

Jeg havde på forhånd en dårlige fornemmelse om sælger inden jeg kørte hjemmefra, da adressen Willemoesgade 30 som han havde opgivet til mig ifølge google blandt andet huserer en massagepige og spurgte derfor sælger om det kunne passe og svarede at hun bor på 1.sal og ham og kæresten i stuen og tænke at det jo ikke lød usansynligt.

Peter
Vedhæftede filer
adresse.jpg
adresse1.jpg
Ikke tilfreds = pengene retur.

Billede
Brugeravatar
Peterma
Fuldblods knallert
Indlæg: 442
Tilmeldt: lør 18. jul 2009 22:38
Kontakt:

Re: DBA sælger

Indlæg af Peterma »

jesper j skrev:det er simpelthed da bare for meget navnet er mistænkelig tæt på den Jørgen Andersen der lokkede mig til wemb ved holstebro og som førte til exklution af 3 tidligere medlemmer her fra forum. tlf nr skal jeg lige tjekke om det også er det samme for så er det helt sikkert hvem der står bag.
Ja det er lidt træls at bruge tid og penge på at køre forgæves....ser frem til at hører fra dig Jesper :(y)
Ikke tilfreds = pengene retur.

Billede
serenade1
Stor knallert
Indlæg: 221
Tilmeldt: fre 23. mar 2012 20:45
Kontakt:

Re: DBA sælger

Indlæg af serenade1 »

Sådan en idiot skulle have et par flade, og hvis det ikke er nok, så et par af de runde også :-(
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: DBA sælger

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

OG det er et taletidskort,,,,,, hos TDC,,,, i følge krak,,,

ja vise personager må kede sig fælt,,, når de laver den slags pis,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Allan M
Gummi rocker
Indlæg: 837
Tilmeldt: søn 12. aug 2007 00:06
Kontakt:

Re: DBA sælger

Indlæg af Allan M »

Det er mærkeligt! Mildest talt.
Hvorfor gøre sådan noget????

Enten er han 12 år gammel, eller også er der noget virkeligt galt....
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: DBA sælger

Indlæg af Morten - Webmaster »

Ellers er der måske ikke så meget at lave i hans branche her i finanskrisen hvor selv boligmarkedet står nærmest stille.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: DBA sælger

Indlæg af Dewil »

Ja, den er sku god med jer DBA. Fatter ikke at de ikke bare laver nogle strammere regler og kræver at de kender deres annoncører.... det virker snart som om at det er bevidst at man vil tiltrække lyssky elementer. Men moralen må vel være at man skal se efter om folk vil vedstå sig hvem de er..... det gæler i øvrigt også herinde for den sags skyld.. få nu ført på jeres profiler hvor i landet I hører hjemme, en alder og et fornavn er vel heller ikke for meget forlangt?
Vedhæftede filer
banner930x600.jpg
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
kreidler
Stor knallert
Indlæg: 196
Tilmeldt: tirs 27. mar 2012 19:29
Kontakt:

Re: DBA sælger

Indlæg af kreidler »

Han har også prøvet at tage røven på mig
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: DBA sælger

Indlæg af Morten - Webmaster »

kreidler skrev:Han har også prøvet at tage røven på mig
Hvis nogen ved hvem det er så kunne nogen jo tage en snak med ham ? vedkommende skylder vel egentlig en forklaring og en undskyldning for sin opførsel.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Peterma
Fuldblods knallert
Indlæg: 442
Tilmeldt: lør 18. jul 2009 22:38
Kontakt:

Re: DBA sælger

Indlæg af Peterma »

Er der nogen som kender til delene - eller selv henvendte sig på annoncen.
Ikke tilfreds = pengene retur.

Billede
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"