Søger et sted i Dk hvor man kan købe gramofonnåle

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
T.B.
Fuldblods knallert
Indlæg: 437
Tilmeldt: fre 23. apr 2010 22:35
Kontakt:

Søger et sted i Dk hvor man kan købe gramofonnåle

Indlæg af T.B. »

Hej jeg tænkte om der var en der vidste et sted I Danmark, hvor man kan købe en Shure M44MR nål. Man kan købe dem I spande vis i udlandet,men jeg har ikke alt det der paypal sjov der skal til. Jeg ved at der er flere fra Forum der går og leger lidt med noget gammelt hifi,så det kunne jo være at der var en der kunne hjælpe :(y) :D
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Søger et sted i Dk hvor man kan købe gramofonnåle

Indlæg af strynboen »

jeg mangler en philips gp 215..fandt et sted der havde den..men da jeg bestildte den...havde de den aligevel ikke..jeg er heller ikke meget for det e bay...
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Søger et sted i Dk hvor man kan købe gramofonnåle

Indlæg af Morten - Webmaster »

T.B. skrev:Shure M44MR
Jeg vil da gerne bestille den hjem for dig fra det store udland så kan du forhåbentligt få den i Viborg ?
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Søger et sted i Dk hvor man kan købe gramofonnåle

Indlæg af Morten - Webmaster »

strynboen skrev:jeg mangler en philips gp 215..fandt et sted der havde den..men da jeg bestildte den...havde de den aligevel ikke..jeg er heller ikke meget for det e bay...
Og naturligvis også til dig Lars !
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Søger et sted i Dk hvor man kan købe gramofonnåle

Indlæg af strynboen »

ha ha,,,, tak morten for tilbuddet.. :(y) ..måske der er et sted de kan købes samlet..så det kun er en handel og fragt...jeg skal nok betale på forhånd..så du ikke risikere noget
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Søger et sted i Dk hvor man kan købe gramofonnåle

Indlæg af Morten - Webmaster »

Jeg kigger lige på det i aften.


Sent using Tapatalk
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
T.B.
Fuldblods knallert
Indlæg: 437
Tilmeldt: fre 23. apr 2010 22:35
Kontakt:

Re: Søger et sted i Dk hvor man kan købe gramofonnåle

Indlæg af T.B. »

Det kan man kalde service :(y) mange tak for det :D Jeg skal lige ud forbi den lokale radiomand først,inden vi sætter himmel og jord I bevægelse :D Jeg har nemlig været ude og købe noget gejl til garagen. En gammel "rock olga" jukebox fra 1978 selvf.til 7"singler,det skal man vel ha` når man makker I 70er knallerter? :hihi
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Søger et sted i Dk hvor man kan købe gramofonnåle

Indlæg af Morten - Webmaster »

Lad mig høre, så bestiller jeg. Sjovt nok havde jeg godt ser at præcis den pickup blev brugt i jukebokse ;)


Sent using Tapatalk
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
trs
Fuldblods knallert
Indlæg: 459
Tilmeldt: tirs 25. okt 2011 14:42
Kontakt:

Re: Søger et sted i Dk hvor man kan købe gramofonnåle

Indlæg af trs »

TB Bor du ikke i nærheden af købmand Dige i Øster Assels på Mors?
Yamaha FS1 1978 K1 Candy blå Lavet af ingenting.
Yamaha FS1 1978 K1 Brilliant rød -Solgt
Yamaha FS1 1989 Cross tema

Registrer eller søg stel & nummerblokke HER: register/add.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 76 mærker viewtopic.php?f=5&t=13774&p=124031&hilit=tank#p124031" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 78 mærker viewtopic.php?f=21&t=2666" onclick="window.open(this.href);return false;

Ting tilsalg http://www.guloggratis.dk/search?q=christian1116" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-1510201/" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Søger et sted i Dk hvor man kan købe gramofonnåle

Indlæg af Kim B S »

trs skrev:TB Bor du ikke i nærheden af købmand Dige i Øster Assels på Mors?
Ja, det er rigtig, han har godt nok en blandet landhandel, med alt muligt af alting. :lol: Har været på ferie i nærheden en gang. :wink:
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"