Tranfersguide til 1976 Kenny Roberts

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Tranfersguide til 1976 Kenny Roberts

Indlæg af Dewil »

Jeg har på opfordring lavet en guide med målene på 76 transfers. Jeg har målt på 3 originale tanke, 2 gamle og så en reservedelstank. Ikke overraskende har jeg fået vidt forskellige resultater.. :? Jeg kunne derfor godt tænke mig om nogen af de der har originale tanke på deres 76´ville komme med deres mål inden at man fastsætter det mål som både må være mest korrekt, men som også ser mest rigtigt ud. Jeg har for at gøre det overskueligt lavet nogle fix-mål som jeg har givet et bogstav, så må vi se om jeg er den eneste der mener at der er smart?


Målt på det afbildede sæt:
A målet mellem transfer og bogstaver, 2,5 mm
B målet mellem transfer og midten af rundingen til bunden ved bagkant af 1. hvide skrå stribe, 10 mm
C målet mellem transfer og midten af rundingen til bunden ved bagkant af 4. hvide skrå stribe, 10 mm
D målet mellem transfer og midten af rundingen til bunden ved bagkant af 6. hvide skrå stribe, 12 mm

E målet mellem højre øverste af transfer og venstre øverste af sideskjold, 150 mm
F målet mellem venstre øverste af transfer og højre øverste af sideskjold, 115 mm
G målet mellem højre nederste af transfer og venstre nederste af sideskjold, 125 mm
H målet mellem venstre nederste af transfer og Højre nederste af sideskjold, 165 mm

I målet mellem højre øverste af transfer og venstre øverste af sideskjold, 120 mm
J målet mellem venstre øverste af transfer og højre øverste af sideskjold, 138 mm
K målet mellem højre nederste af transfer og venstre nederste af sideskjold, 165 mm
L målet mellem venstre nederste af transfer og Højre nederste af sideskjold, 125 mm

Billede Billede


Målt på anden original tank:
A målet mellem transfer og bogstaver, 2,5 mm
B målet mellem transfer og midten af rundingen til bunden ved bagkant af 1. hvide skrå stribe, 13 mm
C målet mellem transfer og midten af rundingen til bunden ved bagkant af 4. hvide skrå stribe, 8 mm
D målet mellem transfer og midten af rundingen til bunden ved bagkant af 6. hvide skrå stribe, 8 mm

Billede


Målt på reservedelstank:
A målet mellem transfer og bogstaver, 2,5 mm
B målet mellem transfer og midten af rundingen til bunden ved bagkant af 1. hvide skrå stribe, 16 mm
C målet mellem transfer og midten af rundingen til bunden ved bagkant af 4. hvide skrå stribe, 16 mm
D målet mellem transfer og midten af rundingen til bunden ved bagkant af 6. hvide skrå stribe, 12 mm

Billede
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
trs
Fuldblods knallert
Indlæg: 459
Tilmeldt: tirs 25. okt 2011 14:42
Kontakt:

Re: Tranfersguide til 1976 Kenny Roberts

Indlæg af trs »

Man siger tak!


YAMAHA flytter sig da vist også lidt frem og tilbage? :inbottle
Yamaha FS1 1978 K1 Candy blå Lavet af ingenting.
Yamaha FS1 1978 K1 Brilliant rød -Solgt
Yamaha FS1 1989 Cross tema

Registrer eller søg stel & nummerblokke HER: register/add.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 76 mærker viewtopic.php?f=5&t=13774&p=124031&hilit=tank#p124031" onclick="window.open(this.href);return false;
Guide til 78 mærker viewtopic.php?f=21&t=2666" onclick="window.open(this.href);return false;

Ting tilsalg http://www.guloggratis.dk/search?q=christian1116" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-1510201/" onclick="window.open(this.href);return false;
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Tranfersguide til 1976 Kenny Roberts

Indlæg af Dewil »

Ja, der er ikke to der er ens..

Husk nu at dette materiale IKKE er færdigt endnu.. :(y)
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Tranfersguide til 1976 Kenny Roberts

Indlæg af Kim B S »

Hej Johannes.
Fint med noget at gå efter. :bravo Men man bliver vel nærmest nød til at tage et ca. gennemsnits-mål. :wink: På godt jysk, så har de vidst taget den lidt på slum, med montering af de stafferinger ved Yamaha. :hihi
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Tranfersguide til 1976 Kenny Roberts

Indlæg af Dewil »

Jeg er helt enig Kim, men det ville være fint hvis vi så selv kunne komme frem til nogle mål som ser harmoniske ud, eksempelvis synes jeg at mærkerne på min reservedelstank sidder noget højt... :?
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: Tranfersguide til 1976 Kenny Roberts

Indlæg af Michael »

Igen et stykke flot arbejde fra din side. Det er en stor hjælp når vi skal renovere. :bravo
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"