Velkommen til Tonnyras

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Dirtyold
Stor knallert
Indlæg: 285
Tilmeldt: man 1. mar 2010 15:57
Kontakt:

Velkommen til Tonnyras

Indlæg af Dirtyold »

Håber du får mange skønne timer herpå forummet

Mvh. Per
Tonnyras
Helt ny i flokken
Indlæg: 1
Tilmeldt: lør 24. nov 2012 19:45
Kontakt:

Re: Velkommen til Tonnyras

Indlæg af Tonnyras »

hej og tak. jeg prøver lige igen. tak for anvisningen og jeg har nu endelig fundet ud af hvor jeg taster hvor jeg bor.

her er hvad jeg skrev i et forkert sted:

hej
jeg er helt ny herinde og jeg tumler lidt rundt på må og få, så undskyld hvis jeg skriver et forkert sted. jeg er blevet anbefalet siden af en jeg købte nogle klistermærker af. jeg skal til at renovere min ungdomsknallert fra da jeg kørte yamaha. jeg har stadig den jeg fik i konfirmationsgave i 1974 og den har stået hjemme ved mine forældre siden jeg flyttede hjemmefra og nu de begge er væk fandt jeg den igen og jeg havde faktisk glemt at jeg havde den. den vakte så mange minder at jeg nu vil gøre den pæn igen så den står som da jeg fik den. nå men den havde nogle ridser på tanken så jeg er ved at fjerne lakken med breamsevæske og vil egentlig bare høre om der er nogen der ved hvordan man tager cylinderen af når den er groet helt fast. den har også kørt 19 tusind kilometer så det må være på tide at den får nye kugler i.

håber i kan hjælpe mig på vej.

hej hej

tonny
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3215
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Velkommen til Tonnyras

Indlæg af Jensmc »

19000 km. Så er der mange km i den endnu.
Få den startet og lyt til motoren. Lyder den fint og er der ikke slør i krumtappen, så lad være med at adskille.
Sløret checker du ved at løfte op og ned i svinghjulet. Høres der en "bankelyd", er lejerne klar til udskiftning.

Velkommen for øvrigt.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Velkommen til Tonnyras

Indlæg af Kim B S »

Hej Tonny.
Velkommen på forum. :(y) Fedt at du stadig har den knallert som du startede med. :bravo Vi er mange som har fortrudt, salg af de knallerter som man havde som ung. :wink:
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"