Ældre 2T enduro maskiner?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Ældre 2T enduro maskiner?

Indlæg af strynboen »

du kan tage et bor..og skære over..de fåes jo med 0,1 spring..jeg har tit ofret et bor...når jeg har manglet en nål i et leje.eller andre steder som kræver et hærdet presist tynd aksel..

jeg skal lige se om jeg fik en ekstra kabu med til lc..men mener ikke der var en med...jeg har en til gammel dt 175..luftkølet
de er alle ens størelse..det er bare dyse og strålerør til forskel på 125
og 175..

.har ikke fået alle dt kasserne med til langeland endnu..de sidste kommer næste weekend...har bygget et nyt loft lager med 30 hyldemeter...plus lidt ekstra...har løfter over 1 ton dele derop...heldivis i små kasser og plast baljer....håber loftet kan bære det
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Ældre 2T enduro maskiner?

Indlæg af 12V »

Det var en god ide med et bor som pind, prøver at finde en passende.

Jeg måler lige hvor stor den burde være.
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Sv: Ældre 2T enduro maskiner?

Indlæg af 12V »

Det er alligevel en 26 som det skal være, den er bare konisk ud mod enden hvor jeg har målt, hehe. Der står også kæmpe stort 26 i luftfilter enden.

Et 2,5 mm bor passer faktisk ret godt, vil lige se om jeg kan finde et endnu bedre på arbejdet.
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3474
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Ældre 2T enduro maskiner?

Indlæg af 12V »

Endte med at købe en pind på ebay, nu hvor jeg ved hvilken karburator der sidder på. Fandt ud af at den findes med lille og stort bundkar, med og uden hurtig dyseskift bolt.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"