Ekspert Søges!

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
apandersphilip
Stor knallert
Indlæg: 137
Tilmeldt: tors 6. sep 2012 17:28
Kontakt:

Ekspert Søges!

Indlæg af apandersphilip »

Hej forum,

Jeg søger en Velo Solex ekspert, der for en flaske vin vil gennemgå min velo 1700 og se om der evt. er fejl på den?

Synes ikke den kører som den burde.

Jeg kommer fra københavn


Anders :dust
Velo Solex 1700 - 1961 - Køreklar
Puch Maxi P - 1982 - Køreklar STJÅLET
Suzuki Samurai DM 50 - 1990 - Køreklar
Mobylette AV42S - 1966 - Køreklar - HELT ORIGINAL!

Billede

Billede
Brugeravatar
Per P
Fuldblods knallert
Indlæg: 312
Tilmeldt: man 11. feb 2008 21:10
Kontakt:

Re: Ekspert Søges!

Indlæg af Per P »

Hej Anders

Du må undskylde, men jeg tror du skal spørge et andet sted, dette er jo mest FS1, prøv veteranknallerter klubbernes hjemmesider, dem kan du google dig frem til, der finder du helt sikkert en der kan hjælpe dig.

Hilsen

Per P
Mvh

Per P
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Ekspert Søges!

Indlæg af strynboen »

dette er knallert forum....så du er rigtig på den..der er en særlig veteran klub..mener den hedder stemplet..eller måske noget andet ude på amager
prøv evt at google dem..hvis der ikke kommer svar herinde..det er mest 70"knallerter herinde..men det er velo"en jo også..
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Per P
Fuldblods knallert
Indlæg: 312
Tilmeldt: man 11. feb 2008 21:10
Kontakt:

Re: Ekspert Søges!

Indlæg af Per P »

strynboen skrev:dette er knallert forum....så du er rigtig på den..der er en særlig veteran klub..mener den hedder stemplet..eller måske noget andet ude på amager
prøv evt at google dem..hvis der ikke kommer svar herinde..det er mest 70"knallerter herinde..men det er velo"en jo også..
Hej

Det har du ret i Lars, jeg har bare ikke fået rettet min genvej efter opdelingen, men det har jeg nu.

Beklager

Hilsen

Per P
Mvh

Per P
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Ekspert Søges!

Indlæg af strynboen »

skidt .med det ..per..jeg har heller ikke kunne se forskel..og du har helt ret..det er nok de hardcore 60" knallert veteran folk som kender mest til velo..utroligt den har kørt fra 50erne til sidst i 80erne...næsten samme knallert i 30 år i træk..hvem kan stikke den..jo puch ms 50..men det er sejt gået
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
Henrik Buresø
Fuldblods knallert
Indlæg: 353
Tilmeldt: søn 15. apr 2012 20:54
Kontakt:

Re: Ekspert Søges!

Indlæg af Henrik Buresø »

Hej Anders

Er ikke ekspert i velo,men formoder det er en knallert :D du kan bare skrive en pb,så vil jeg godt tage et kig på den og hjælpe
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"