Fjedre i forgaffel... K1 kontra DX

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Fjedre i forgaffel... K1 kontra DX

Indlæg af Dewil »

Er der en der ligger inde med begge typer som vil tage et billede af dem sammen og angive længden af dem hver især? :P
En ny DX fjeder er 150mm, men det kan da ikke passe at en K1 fjeder er 305,2mm??? Og kan yderligere se at K1 fjederen findes med to forskellige varenumre.. :shock: Nogen der har styr på dette?
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3214
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Fjedre i forgaffel... K1 kontra DX

Indlæg af Jensmc »

Jeg har aldrig fundet forskellen. Rent visuelt er så godt som ens. men om der er forskel i hårdheden, ved jeg ikke.
Prøv evt. at måle tråd diameteren og antallet af vindinger.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Fjedre i forgaffel... K1 kontra DX

Indlæg af Dewil »

Nu kikkede jeg i den nyeste version af Haynes og der var der sørme flere oplysninger end i den lidt ældre jeg har haft siden knægt... :shock:

Billede Billede
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"