Lidt youtube-knallert-sjov

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Lidt youtube-knallert-sjov

Indlæg af strynboen »

" onclick="window.open(this.href);return false;

" onclick="window.open(this.href);return false;


så kan i lære det..4 takt laver den bedste lyd..og 165 hk er fint nok..ikke voldsomt hurtigt men voldsomt lækkert at køre med...
standart med 105 hk er rigeligt..lyden og føelsen når den ryger over 7000 rpm..og begynder at skrige..og bare tager rpm..til den bliver skringer..er pengene værd..og samtidig at køre en veteran dinurasauer..som ikke alle har..gør at man glemmer hvor besværligt det er at syncro 6 kaburatore..og chimse 24 ventiler..ja motoren skal næsten ud....bare for at skifte tændrør


men knallerten er også fed..nyder en tur på min cd 50..en sommerdag derud af..er lige så godt som en brølende mc..man kan nå at se alt..og høre koen brøle..og lugte møddingen... :hihi
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3923
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Lidt youtube-knallert-sjov

Indlæg af kreidlerhansen »

4-taktere? Nårhja, denne motorype, som er at finde på T.Hansen-scootere og deslige! :hihi

Bare vent til jeg får min CZ på gaden - så skal du nok få røg! Bevares, ikke fra dækkene, men røg er der nok af - bare spørg naboerne!
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Lidt youtube-knallert-sjov

Indlæg af strynboen »

jeg har haft en twin engang..den hobede olie op..i tomgang..og det kom så ud når der kom rigtig sug i krumtaps huset..og så kom der brand i potten med massiv røg..tror ikke autoluben var rpm styret...den pumpede bare
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3923
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Lidt youtube-knallert-sjov

Indlæg af kreidlerhansen »

Ja, ok... lidt Kreidler skal der sgu da til!

" onclick="window.open(this.href);return false;

Dette er en 60cc motor, som er lavet rigtigt. Helt rigtigt! Skylleporte, udstødningskanal, forbrændingskammer... intet er tilfældigt, og jeg føler mig reduceret til en sølle amatør på begynderstadiet. Ikke engang 'novice' dækker mit til sammenligning patetiske niveau, haha!

For mange omdrejninger... men for pokker, den går godt!!!!!!!!!! :teeth2
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Lidt youtube-knallert-sjov

Indlæg af claus olieklud »

ja den er ok - den minder mig lidt om mine egne yamahaèr med vel vidende for lav gearing & kun 4 gear... mine omdrejningstællere er godt nok noget mere stabile end dem på videoen...

og så syntes jeg også kreidleren er begyndt at klirre lidt tilsidst i videoen... den bliver accepteret som tunet knallert - ha ha

hilsen olieklud
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3923
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Lidt youtube-knallert-sjov

Indlæg af kreidlerhansen »

RVrT-teamet har i mellemtiden fået trimmet en 28mm karburator ind på deres Zündapp - motoren er bygget om til membranindsugning direkte over krumtappen, og de 50cc er bevaret:

" onclick="window.open(this.href);return false;

Føj for den lede, den er trimmet pænt godt ind!

" onclick="window.open(this.href);return false;
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"