Måske et dumt ?

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Dirtyold
Stor knallert
Indlæg: 285
Tilmeldt: man 1. mar 2010 15:57
Kontakt:

Måske et dumt ?

Indlæg af Dirtyold »

men kan sådan en 5 trins gearkasse mon bruges i en Fs1 ?

http://www.guloggratis.dk/motorcykel/ti ... s=1#images" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvh. Per
Brugeravatar
Kim B S
Knallert Mester
Indlæg: 5756
Tilmeldt: fre 25. jan 2008 21:33
Kontakt:

Re: Måske et dumt ?

Indlæg af Kim B S »

Dirtyold skrev:men kan sådan en 5 trins gearkasse mon bruges i en Fs1 ?

http://www.guloggratis.dk/motorcykel/ti ... s=1#images" onclick="window.open(this.href);return false;

Mvh. Per
Hej Per.
Ja, det ville ikke være så dårligt hvis den kan. :wink: Men det skulle ikke undre mig, om den måske fylder for meget. :wink: Men det er der nok nogen som ved mere om end jeg. :roll: Men ellers var det ikke så dumt. :D
Hilsen Kim.
Kim B S.

Mine Knallerter
Yamaha FS1 DX gul årg. 1976, med lidt ekstraudstyr og en del krom.
Yamaha FS1 K1 Special. 2 farvet årg. 1978. nummermatch. Projekt.
Yamaha FS1 SS. Grøn årg. 1973. Projekt som er under opbygning.
Yamaha SA Passola. Gul Årg. 1980.

Min El-Kabinescooter.
Lindebjerg Urban Luksus. Rødmetal og hvid. Årg. 2021.

Min bil.
Volvo 240 GL 2,3 sedan. Mørkeblåmetal. Årg. 1990.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: Måske et dumt ?

Indlæg af strynboen »

jeg mener at der skal skæres ud og svejses for at den kan bruges..men hvorfor ikke bruge en 6 gear hvis man har de lyster..men køre den 4 gear ikke ret godt...jeg er forstår ikke 5 gear ideen..kun på meget tunede motore..og så ville man være mere tilfreds med en dt/rd mc..de kan fåes til mindre penge som en renovering af en fs1 ville koste..nok ca det halve
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3927
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Måske et dumt ?

Indlæg af kreidlerhansen »

strynboen skrev:(...)forstår ikke 5 gear ideen..kun på meget tunede motore..og så ville man være mere tilfreds med en dt/rd mc..de kan fåes til mindre penge som en renovering af en fs1 ville koste..nok ca det halve
Jeg TROR, svaret ganske enkelt er:

"Det er ikke en FS1!"

Skal vi gå helt ned i detaljerne, er det selvfølgelig heller ikke en FS1 længere, når man øger slaglængden og antallet af gear, men...

...rent logisk set og med et gran af fornuft, har du ret. I princippet er det fjollet at køre 50cc motorcykel, når der findes større og kraftigere maskiner i samme prisklasse...

...men hov, det sjove ligger jo i den gamle knallert, som mig bekendt er hele grundlaget for dette forum! ;)

Ergo:

"Det skal være en FS1!!!"
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"