blinklys

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

blinklys

Indlæg af juhl-drengen »

hey har kigget på de her blinklys http://www.thansen.dk/product.asp?c=688 ... 1361086552" onclick="window.open(this.href);return false; ved godt det er thansen men er lun på dem ved nogen om de er E-mærkede ? det ligner der står noget på dem men kan ikke tyde hvad ?
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: blinklys

Indlæg af strynboen »

de er helt sikkert ikke godkendt...og skal ikke være det..men kvaliteten er helt i bund..det er helt sikkert.
.prøv at tjekke salg trådene...mener lige der har været nogle til salg herinde..peter mener jeg...de er væsenlig bedre kvalitet de orginale 2 gear og dt blink
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
jeppex
Stor knallert
Indlæg: 263
Tilmeldt: lør 24. sep 2011 01:05
Kontakt:

Re: blinklys

Indlæg af jeppex »

Eftersom det hverken er en sliddel eller en del dybt begravet inde i motoren, men blot en blinker ville jeg persoligt sagtens kunne købe det sæt. Der er vist ikke engang dårlig chrome på dem... Men jeg synes også at have set et sæt til salg her på siden for et par dage siden.
//Jeppex

Yamaha FS1 K1, 1978 - Under renovering
VeloSolex, 1972 - Kører, men vil gerne have en ny karb. til den
Vespa Sprint 150, 1967 - Kører
Havetrauter Murray, ca 1995 - Kører
Suzuki GSF 1200N Bandit, 2006 - Suser!

Love the smell of a 2stroke engine :)
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"