kraftwerk-1978-man mashine

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Besvar
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

kraftwerk-1978-man mashine

Indlæg af strynboen »

noget gammelt elektro musik..vi går og høre på langelands elektro..ikke de bedste fra kraftwerk..men de er klassiske aligevel

" onclick="window.open(this.href);return false;

her er kraftwerk historien..hvis i ikke er gamle nok...eller har glemt den pga fremskreden alder :what2
" onclick="window.open(this.href);return false;
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
olebole
Gummi rocker
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs 2. sep 2008 13:02
Kontakt:

Re: kraftwerk-1978-man mashine

Indlæg af olebole »

:hihi Ja dem husker jeg godt ! Jeg har 2 venyl plader med dem :wink: Vi var en flok fra Odense som flere gange tog en bustur til Flensborg for "også" at købe billig musik :hot I 85-86 :rocks Mvh. Ole
Yamaha fs1. 2gear Årg. (Match)
Yamaha Fs1. 4Gear Årg.77 Dx.(Match)
Yamaha Fs1. 4gear Årg.76 Dx.(Renovere)
Yamaha fs1. 4gear Årg.75 K1.(Match)
Brugeravatar
FOLVA
Fuldblods knallert
Indlæg: 444
Tilmeldt: søn 19. okt 2008 14:49
Kontakt:

Re: kraftwerk-1978-man mashine

Indlæg af FOLVA »

strynboen skrev:noget gammelt elektro musik..vi går og høre på langelands elektro..ikke de bedste fra kraftwerk..men de er klassiske aligevel

" onclick="window.open(this.href);return false;

her er kraftwerk historien..hvis i ikke er gamle nok...eller har glemt den pga fremskreden alder :what2
" onclick="window.open(this.href);return false;
Kraftwerk er noget godt tysk elektropop, og det er en helt unik klasse for sig, hvem husker ikke også nummeret Radioactivity, personligt et af mine ynglingsnumre, jeg gad godt en gang at komme til koncert med dem, denne her har jeg set igen og igen

" onclick="window.open(this.href);return false;

:(y)
Min kærlighed til en Honda CD 50 knallert, ruster aldrig.

Min samling af veteraner består af :

1 stk. Honda Cd 50 årg. org. rød årg 1975, patina model.
1 stk. Honda Cd 50 årg, org. blå årg 1973, færdigrestaureret i 2010.
1 stk. Honda DAX årg 1973, Kommende Restaurerings projekt.
1 stk. Honda Cd 50 K1 årg 1976, færdig restaureret i 2013.
1 stk. Honda Cd 50 årg 1975, evt sælges videre projekt.
1 stk. Honda Cd 50 årg, årg 1978. evt sælges videre projekt.
1 stk. Yamaha FS1 K årg. 1978, med matching numbers. Patina model, som jeg har købt af Dexta, og er under restaurering.

1 stk. Ford Popular årg. 1954, kører bl.a. veteranløb i den. Færdigrestaureret i 2008.
1 stk. NSU sport prinz årg. 1960, færdigrestaureret. Den er synet og kommet på plader den 23.04.2010
1 stk. VW bobbel skrabe model årg. 1973, far og søn projekt, færdigrestaureret i 2014.
Brugeravatar
strynboen
Knallert Mester
Indlæg: 7466
Tilmeldt: tors 10. jan 2008 17:50
Kontakt:

Re: kraftwerk-1978-man mashine

Indlæg af strynboen »

denne version fra 1975 er den oprindelige..jeg foretrækker de gamle numre..de omskrev alle numre da..bartos og trommeslageren forlod bandet...
" onclick="window.open(this.href);return false;

så alle kraftwerk numre findes i flere versioner..de gamle ,,og dem sunget på tysk..er meget bedre end re" mixene..
men de ny inspillede er fantastisk gennemarbejdet i mindste detalje...men har mistet lidt af charmen
rigtige mænd har mange knallerter,,og mc"er..og traktore....

sendt fra min dora senil telefon...nu fra langeland..men hedder stadig strynboen
Brugeravatar
FOLVA
Fuldblods knallert
Indlæg: 444
Tilmeldt: søn 19. okt 2008 14:49
Kontakt:

Re: kraftwerk-1978-man mashine

Indlæg af FOLVA »

strynboen skrev:denne version fra 1975 er den oprindelige..jeg foretrækker de gamle numre..de omskrev alle numre da..bartos og trommeslageren forlod bandet...
" onclick="window.open(this.href);return false;

så alle kraftwerk numre findes i flere versioner..de gamle ,,og dem sunget på tysk..er meget bedre end re" mixene..
men de ny inspillede er fantastisk gennemarbejdet i mindste detalje...men har mistet lidt af charmen
He He, har selv netop dette album, det indeholder bl.a. også nummeret "ohm sweet ohm".

Men min helt store lidenskab er Pink Floyd, med her bl.a nummeret "Echoes" fra koncerten "Remember That Night".

Pink Floyd er efter min mening et af de største Rock Band nogensinde. Måske er der andre Pink Floyd entusiaster her på forum der kunne tænke sig at komme ud af busken. ????? :what2
Min kærlighed til en Honda CD 50 knallert, ruster aldrig.

Min samling af veteraner består af :

1 stk. Honda Cd 50 årg. org. rød årg 1975, patina model.
1 stk. Honda Cd 50 årg, org. blå årg 1973, færdigrestaureret i 2010.
1 stk. Honda DAX årg 1973, Kommende Restaurerings projekt.
1 stk. Honda Cd 50 K1 årg 1976, færdig restaureret i 2013.
1 stk. Honda Cd 50 årg 1975, evt sælges videre projekt.
1 stk. Honda Cd 50 årg, årg 1978. evt sælges videre projekt.
1 stk. Yamaha FS1 K årg. 1978, med matching numbers. Patina model, som jeg har købt af Dexta, og er under restaurering.

1 stk. Ford Popular årg. 1954, kører bl.a. veteranløb i den. Færdigrestaureret i 2008.
1 stk. NSU sport prinz årg. 1960, færdigrestaureret. Den er synet og kommet på plader den 23.04.2010
1 stk. VW bobbel skrabe model årg. 1973, far og søn projekt, færdigrestaureret i 2014.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"