Hvad bestod fangsten så af?..

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Michael
Gummi rocker
Indlæg: 893
Tilmeldt: tirs 7. sep 2010 10:39
Kontakt:

Re: Hvad bestod fangsten så af?..

Indlæg af Michael »

Ja også tak for hyggeligt samvær herfra til alle mine Yamahavenner og alle mine Kreidlervenner som jeg ved også surfer herinde :hihi
PS. Jeg mødte også Keld fra Brovst altså ham med den flotte 78'er. Han er MR Derby, så jeg kunne godt ønske mig at et Derbyforum herinde. :(y) :(y) :(y)
Michael
76 DX, 75ér grøn, 77ér Kreidler RS (Cafe) , 75ér Kreidler (Retrocustom)
HVORAF den ene mangler et stjerneforhjul.
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Hvad bestod fangsten så af?..

Indlæg af Morten - Webmaster »

Michael skrev:Jeg mødte også Keld fra Brovst altså ham med den flotte 78'er. Han er MR Derby, så jeg kunne godt ønske mig at et Derbyforum herinde. :(y) :(y) :(y)
Det ville være en fornøjelse, jeg syntes godt nok også det står stille med udvidelsen af forum :( SCO og Suzuki er godt på vej, men havde håbet at der var nogen der ville byde ind så vi kunne få ordentligt gang i nogle af de gamle mærker også.
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3215
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Hvad bestod fangsten så af?..

Indlæg af Jensmc »

Ang. stel og motor numre.

Jeg mener at have læst i en FS1-instruktionsbog, at numrene godt kan variere, hvis der er sket noget under kvalitetskontrollen.
Måske det er noget jeg har drømt engang. :whew
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
j.i.m
Stor knallert
Indlæg: 296
Tilmeldt: ons 16. sep 2009 16:50
Kontakt:

Re: Hvad bestod fangsten så af?..

Indlæg af j.i.m »

Hejsa.

Jeg fik købt et originalt Bagagebære med meget lidt patina (er blevet poleret med autosol på billedet) samt to nye støddæmper.
Vedhæftede filer
Yamaha fs1 dx årg.76 111.jpg
Hilsen Jakob.
Brugeravatar
j.i.m
Stor knallert
Indlæg: 296
Tilmeldt: ons 16. sep 2009 16:50
Kontakt:

Re: Hvad bestod fangsten så af?..

Indlæg af j.i.m »

Hej Jesper og tak for handlen.
Ja helt sikkert, efter to timer med autosol og knofedt så var den næsten som ny igen.
Hilsen Jakob.
Brugeravatar
Lehmann
Fuldblods knallert
Indlæg: 381
Tilmeldt: søn 3. jan 2010 00:48
Kontakt:

Re: Hvad bestod fangsten så af?..

Indlæg af Lehmann »

Byttede lidt FS1 sager med forskellige herindefra til Passola dele primært, og solgte også lidt guldkorn fra, som jeg ved vil gøre nytte andre steder.
Købte bl.a. fem stempler i 0,25 overstørrelse, et frontpanel og et speedometer til Passola. Og en 43mm. cylinder af Benny.

Alt ialt en hyggelig dag, hvor man fik en del gode gensyn med forskellige herindefra. Nogle kunne genkende mig, men jeg genkendte ikke altid jer i farten. :D

Passola'en lod vente med at blive solgt på dagen. Dog kommer der en og henter den på onsdag til 4300,- Så helt tosset var det nu ikke.
Bidt af en gal Passola!
Har I vrøvl med sådan en, så hiv fat i mig. Jeg hjælper hellere end gerne.

Yamaha Passola. Ægte ingeniørhåndværk fra firserne.
Brugeravatar
FS1originalen
Knallert Mester
Indlæg: 4251
Tilmeldt: tors 13. mar 2008 21:23
Kontakt:

Re: Hvad bestod fangsten så af?..

Indlæg af FS1originalen »

Det er min opfattelse at man næsten aldrig sælger "hele knallerter" på dagen, men bare det at den bliver vist frem på markedet kan være medvirkende til at "nogen har været hjemme og fortælle naboen at de så!!!!" og så kommer salget hurtigt efter!

Jeg bliver flere gange om året kontaktet af folk der lige skal høre om jeg ved "hvem det var der stod nede i hjørnet" på et bestemt marked "for han havde lige!!!". Ud fra det, så kan jeg kun anbefale at man lægger vistitkort eller blot en seddel med navn/tlf. frit tilgængeligt på sin stand - det kan nemt give lidt mersalg i ugerne efter!!!

Erik
Hellere ha styr på lortet end lort på styret!!!

Yamaha FS1. Grøn, 1975, original stand, urestaureret. Solgt 2020.
Yamaha FS1 K1. Gul, 1976, genopbygget fra ingenting.
Yamaha FS1. Mandarin orange, 1972, som original, genopbygget.
Yamaha FS1. Popcicle purple 1973, genopbygget. Nu bor den i Den Gamle By Aarhus
Diesella 1954. Solgt 2022. Honda Amigo 1970. Solgt 2019. Puch Maxi 1970.
Brugeravatar
Lehmann
Fuldblods knallert
Indlæg: 381
Tilmeldt: søn 3. jan 2010 00:48
Kontakt:

Re: Hvad bestod fangsten så af?..

Indlæg af Lehmann »

Ja visitkort havde vi også lavet til dagen. Men desværre glemte min ven at få dem med i farten. :( Men ingen tvivl om at der nok skal henvende sig flere bagefter, som man har givet sine oplysninger til. :)

Fandt da ud af at jeg skulle ha taget flere prøveture i gården, da det gav en kontakt til en, som henvendte sig da han så netop den model. "Mangler du stumper til sådan en?" lød det pludselig fra en forbipasserende. Og kontakten var hjemme. :thunge
Bidt af en gal Passola!
Har I vrøvl med sådan en, så hiv fat i mig. Jeg hjælper hellere end gerne.

Yamaha Passola. Ægte ingeniørhåndværk fra firserne.
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"