Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3925
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af kreidlerhansen »

Jeg har lettet en Kreidler-cylinder for overflødigt aluminium ... for en gangs skyld 😇
Vedhæftede filer
1647197713743.jpg
1647197713743.jpg (50.32 KiB) Vist 4046 gange
P_20220227_120708.jpg
P_20220227_120708.jpg (78.57 KiB) Vist 4046 gange
P_20220227_120715.jpg
P_20220227_120715.jpg (95.29 KiB) Vist 4046 gange
P_20220227_120731.jpg
P_20220227_120731.jpg (70.82 KiB) Vist 4046 gange
P_20220227_120809.jpg
P_20220227_120809.jpg (67.08 KiB) Vist 4046 gange
P_20220306_101346.jpg
P_20220306_101346.jpg (58.94 KiB) Vist 4046 gange
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 828
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af Twinsport »

Motoren på nimbussen trængte til en overhaling.

Dels fik jeg "sølvpapir" ud med olien og dels bankede den noget i plejlstangslejerne. Ganske uforståeligt, når den iflg. mærkepladen fra hæren, blev renoveret i 1962 :-) .

Motoren:
2022-02-24 13.49.28.jpg
2022-02-24 13.49.28.jpg (147.56 KiB) Vist 4025 gange
Sølvpapir:
2021-10-03 14.52.36.jpg
2021-10-03 14.52.36.jpg (168.78 KiB) Vist 4025 gange
Man glæder sig over at den er monteret med originale ventiler:
2022-02-24 14.05.02.jpg
2022-02-24 14.05.02.jpg (165.13 KiB) Vist 4025 gange
Et enkelt af de defekte plejllejer:
2022-02-24 15.33.23.jpg
2022-02-24 15.33.23.jpg (84.41 KiB) Vist 4025 gange
Mahle stempler i 1. overstørrelse:
2022-02-24 15.33.39.jpg
2022-02-24 15.33.39.jpg (110.33 KiB) Vist 4025 gange
De fleste løsdele:
2022-02-26 17.04.55.jpg
2022-02-26 17.04.55.jpg (188.98 KiB) Vist 4025 gange
Alt i alt var motoren i ok stand, hvis vi ser bort fra slidte stempelringe og defekte plejllejer. Nu er blok og topstykke sendt til glasblæsning og krumtappen netop hjemvendt fra slibning og med nystøbte lejer på plejlstænger. Når blokken er tilbage skal jeg lige have fikset et par køleribber, inden skidtet skal samles igen, men det kan ikke vare længe :-) .

/Steen
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af knallert »

hilux rammen er svejst færdig,,epoxu behandlet..og dinetrol behandlet indvendig..alle svingarme i fortøjet er renset i bund...skiftet lidt plade..og nogle ovale huller gjort runde igen...så nu kan jeg begynde at samle undervognen
Vedhæftede filer
hilux epoxy.JPG
hilux epoxy.JPG (217.3 KiB) Vist 3988 gange
hilux epoxy1.JPG
hilux epoxy1.JPG (215.02 KiB) Vist 3988 gange
strynboen på test profil
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af knallert »

fin nimbus..de er vel ikke rigtig tryksmurt i krumtappen...siden de spiser pejllejerne..kan man ombygge til tryksmøring og oliekøler...men til hyggeture køre de jo godt..og det er vel charme at man kan se hvor udviklingen stoppede....begynder man at forbedre,,er der jo ingen ende...måske lige et 4 gear ville gøre den behagelig uden at man kan se det...
strynboen på test profil
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 828
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af Twinsport »

Ja, bussen er fin nok. Den ser sådan her ud i sin helhed:

2021-09-09 19.16.30.jpg
2021-09-09 19.16.30.jpg (183.82 KiB) Vist 3962 gange

Der har været lavet mange eksperimenter med tryksmøring osv., men med dårlige erfaringer i de fleste tilfælde. I dag er der vist enighed om, at hvis man behandler den ordentligt, så holder den udmærket. Smøring af plejstangslejerne minder om princippet på en plæneklippermotor, hvor man satser på at der plasker lidt olie forbi i ny og næ :-) Med 22 hk. går det ok.
4 gear er derimod langt bedre og mere kørbart. Jeg nøjes dog med de tre oprindelige og kører mere afdæmpet.

Super fin chassisramme du får lavet. Hvordan ser resten af bilen ud?

/Steen
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af knallert »

puha...karossen er en standart extra cab 110...som der skal nye paneler og noget front og dørstolper ud mod forskærmene..det normale hilux rust..bilen har kørt ved rudkøbing vandværk..men har ikke fået tectyl..alt mekanik er fint..men metallet er tyndt...har skåret meget ud ,,som så fint ud..men kunne slå huller med den skarpe hammer syl..
Vedhæftede filer
pony hilux.JPG
pony hilux.JPG (214.63 KiB) Vist 3936 gange
strynboen på test profil
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 828
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af Twinsport »

Så lykkedes det at få skruet Nimbus-motoren sammen igen :-)

Undervejs måtte der lige laves to nye køleribber, men alt i alt er resultatet blevet hæderligt.

Der er ikke blevet brugt ret mange nye dele i forbindelse med renoveringen, da motoren viste sig at være i god stand. Nye lejer, nye stempelringe, et par nye skruer, nyt oliestigrør og selvfølgelig nye pakninger. Motoren blev sandblæst, malet og plejstængerne fik støbt nye lejer, ligesom de originale ventiler blot skulle slibes for at kunne genbruges.

Nu skal jeg blot have fundet tid til at montere Nimbussen på motoren :-)
2022-03-09 20.07.48.jpg
2022-03-09 20.07.48.jpg (132.23 KiB) Vist 3713 gange
2022-03-19 09.51.34-1.jpg
2022-03-19 09.51.34-1.jpg (124.54 KiB) Vist 3713 gange
2022-03-31 18.08.32.jpg
2022-03-31 18.08.32.jpg (131.28 KiB) Vist 3713 gange
2022-04-02 11.58.50-1.jpg
2022-04-02 11.58.50-1.jpg (137.16 KiB) Vist 3713 gange
2022-04-02 11.59.02-1.jpg
2022-04-02 11.59.02-1.jpg (119.48 KiB) Vist 3713 gange
2022-04-04 20.43.11-1.jpg
2022-04-04 20.43.11-1.jpg (153.33 KiB) Vist 3713 gange
2022-04-04 20.44.05-1.jpg
2022-04-04 20.44.05-1.jpg (151.95 KiB) Vist 3713 gange


/Steen
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af 12V »

Bygget en frisk motor til min makkers Vespa Super Bravo :-)
Vedhæftede filer
IMG_20220411_224509.jpg
IMG_20220411_224509.jpg (327.52 KiB) Vist 3633 gange
IMG_20220411_203750.jpg
IMG_20220411_203750.jpg (266.78 KiB) Vist 3633 gange
IMG_20220411_203739.jpg
IMG_20220411_203739.jpg (249.04 KiB) Vist 3633 gange
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 828
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af Twinsport »

Hvad er grunden til at du har taget lidt ud i krumtaphuset, Carsten?

Her er der ikke sket meget, men jeg har da haft tid til at starte Nimbussen op og også været fordi Skat og hente nummerplader til Nimbus og Puch VZ -:)
2022-04-09 11.42.24.jpg
2022-04-09 11.42.24.jpg (134.7 KiB) Vist 3568 gange
2022-04-11 14.09.38-1.jpg
2022-04-11 14.09.38-1.jpg (71.24 KiB) Vist 3568 gange
Nu skal der bare monteres nummerplader :-) .

/Steen
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af 12V »

Tænker du på fræsesporene udenom indsugningsruden? Det er ab fabrik, tænker den bliver støbt så godt de kunne, og så er den lige blevet fræset så der er plads nok til bunden af plejlstangen. Nogle gange er det næsten ikke at se, andre gange er der spor hele vejen rundt.
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af knallert »

er begyndt at samle...måske lidt overdrevet med de stærke farver på undervognen..men så kan jeg se hvor jeg når til...det får dinetrol efter samling..det dæmper nok lidt på kuløren.. :hihi
Vedhæftede filer
hilux dele malet.JPG
hilux dele malet.JPG (231.06 KiB) Vist 3516 gange
hilux for diff hus.JPG
hilux for diff hus.JPG (216.3 KiB) Vist 3516 gange
hilux bærekugle.JPG
hilux bærekugle.JPG (197.58 KiB) Vist 3516 gange
strynboen på test profil
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 828
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af Twinsport »

Med de farver på undervognen, er du nødt til at hæve den så meget, at man kan se det :-) .
Brugeravatar
CrazyCatman
Gummi rocker
Indlæg: 512
Tilmeldt: fre 11. dec 2009 21:56
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af CrazyCatman »

Dagen (igår) er gået med at kontrollere "gearkoblingen" på min Jawa 210 - og jeg er da også kommet lidt tættere på et færdigt resultat, som dog under alle omstændigheder vil kræve nye pakdåser (dette har jeg dog hele tiden vidst - og de er på vej).

Dog fandt jeg også nogle små fejl som bestemt skal rettes, herunder at en flig er slået af belægningen på den ene koblingssko - men hvad der nok er værre er at forhøjningen på det eje øje på selve holderen er slået løs. Billede
Jeg fandt desuden at der manglede låseringe til de pinde der holder skoene på plads - på den ene sad der én låsering på den anden slet ingen.

Derudover så jeg at mens den har stået stille på værkstedet er den blevet skubbet lidt til eller blevet stødt ind i: Baglygten var nemlig knækket så den skal skiftes - igen!
Yamaha:
1978 Yamaha FS1-DX
1980 Yamaha FS1-S (Matching numbers)

Asiatiske knallerter:
1994 Suzuki DM-50 Samurai
1976 Honda PF50-E Amigo (Stjålet)

Sydeuropæiske knallerter:
1966 Motobecane Mobylette AV42 S
1973 Casal K197
1974 Casal K197

Østeuropæiske knallerter:
1990 Jawa Babetta model 210 (Matching numbers)

Kører også MC:
1940 Ardie VF125
1977 Yamaha RD350 B (351)
1984 Honda Golwing GL 1200 Aspencade (Matching numbers)
1994 Jawa 350 / 640 "Style" (Stjålet)

Og veteranbil:
1961 Hillman Minx IIIC (Matching numbers)
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 828
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af Twinsport »

Hvordan er reservedelssituationen med sådan en Jawa? Er det til at finde dele?
Brugeravatar
CrazyCatman
Gummi rocker
Indlæg: 512
Tilmeldt: fre 11. dec 2009 21:56
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af CrazyCatman »

Twinsport skrev: tirs 26. apr 2022 06:58 Hvordan er reservedelssituationen med sådan en Jawa? Er det til at finde dele?
Nej, ikke som sådan - men i Danmark er der ikke så meget at finde (i alt fald ikke som nyt), men i Tjekkoslovakiet og Ungarn er der mange dele. Ofte bruger jeg JawaParts i Zlin (Tjekkiet), men der er også andre spillere på markedet, som jeg dog endnu ikke har prøvet, bl.a. Motoren i Slovakiet og Jawa Shop i Tjekkiet ser lovende ud. Derudover har jeg fundet en del dele er til at skaffe hos Jawa Markt (Tjekkiet) og 4 Jawa som har lokationer i både Tjekkiet, Slovakiet og Polen - så vidt jeg kan se er det dog et polsk registreringsnummer. Jeg syntes også at jeg havde fundet en ungarsk forretning, men jeg kan ikke finde den nu.

Mopedspeed her i Danmark har også en lille smule, men det er primært universaldele - men også enkelte originale (bl.a. en cylinder og en tank) eller erstatningsdele (bagtandhjul, bl.a.).

Fragten fra Jan (Jawa Parts) er egentlig ikke slem (med mindre alt hvad man skal bruge er en lille ting. Typisk ligger det omkring € 15-30 (DKK 110-210) - en komplet baglygte koster € 7,90 (DKK 59,25) at sende, og den sidste pakke jeg har betalt for var € 15,50 (115,63) for 2,3 kg (i følge GLS). Jan skriver at fragten bliver billigere hvis man betaler med bankoverførsel frem for PayPal.
Fragten bliver udregnet individuelt efter ordreafgivelse; så bliver det pakket og vejet og en endelig faktura bliver sendt - og man kan afvise ordren hvis man syntes det bliver for dyrt. Generelt bestiller jeg altid en stor bunke dele når det er.
Jeg har lige lagt en ny bestilling efter det ovenstående problem med ødelagte øjer, sko og manglende låseringe som består af en komplet kobling (armen, skoene, boltene, låseringe, et par bolte samt en ny baglygte) - prisen før fragt er € 59,53, hvor koblingsskoene (sæt med begge to) er 21,64 (cirka 19 for armen/svinghjulet/carrier og ca 11 for baglygte,komplet).

Det eneste ærgelige er at jeg ikke har kunne finde den helt originale baglygte, men kun erstatningstypen; den originale er lidt mindre og knap så vulgær på den lille knallert - Jan har delene på hjemmesiden, men ikke på lager. Og ingen steder har jeg kunne finde de specifikke stafferinger jeg søger; nemlig nogle til bagagebæreren hvor der står "Automatic", dem der sidder på min trænger til en udskiftning (og noget lak i den originale farve kunne også være godt til de steder hvor der er kommet afslag i lakken.

I Tjekkiet, Slovakiet og Ungarn har Jawa Babetta nærmest en kultstatus som Puch Maxi her (dog er der vist ikke mange mælkekasser på Jawaerne dernede ;) Min har en kurv magen til den kan kunne købe som originalt ekstraudstyr) - men Jawa som mærke er vist generelt ret populært dér - du kan få alt i tøj (sokker, seler, tshirts, hjelme, halsrør), dørmåtter, krus, modeller (dog har jeg ikke kunne finde en Babetta model) - men Jawa var vist også ret store i speedway dengang det var hot.
Når min gamle tjekoslovakiske pilotjakke (lækkert tykt læder!) kommer hjem fra Iran hvor den er til reparation så ssk der også sættes et stort Jawa-mærke bagpå - og engang når den jeg vil have kommer på lager igen - også et lille et på brystlommen - og jeg har helt bestemt overvejet om ikke jeg skulle have en af de fede Jawa pilothjelme ;) Der er også nogle forskellige full-facehjelme, men generelt set er det jo ikke noget jeg behøver: Jeg kan fint bruge min Nolan fra Goldwingen selvom jeg jo så har et stump kabel hængende ude - eller min ekstra Nolan (uden intercom), eller min Castrol...

Kort sagt: Ja det er muligt at få dele til dem ;)

Så kom min såkaldte "Proforma faktura" - altså den hvor fragten er blevet udregnet og lagt med på: Fragten for
2 "bolte" til koblingen (til at holde skoene på akslen)
4 #6 låseringe (til fastgørelse af ovenstående)
1 #5 låsering (til accelerationskoblingen; der kunne jeg se at der har manglet en og i stedet sidder en låsering fra en kæde)
1 bundprop
1 bolt med refleks (vil jeg bruge til baglygten)
1 Arm til koblingen
1 sæt koblingssko, tung model
1 spacer til gearkoblingen
og 1 komplet baglygte
= € 15,50 i fragt
Yamaha:
1978 Yamaha FS1-DX
1980 Yamaha FS1-S (Matching numbers)

Asiatiske knallerter:
1994 Suzuki DM-50 Samurai
1976 Honda PF50-E Amigo (Stjålet)

Sydeuropæiske knallerter:
1966 Motobecane Mobylette AV42 S
1973 Casal K197
1974 Casal K197

Østeuropæiske knallerter:
1990 Jawa Babetta model 210 (Matching numbers)

Kører også MC:
1940 Ardie VF125
1977 Yamaha RD350 B (351)
1984 Honda Golwing GL 1200 Aspencade (Matching numbers)
1994 Jawa 350 / 640 "Style" (Stjålet)

Og veteranbil:
1961 Hillman Minx IIIC (Matching numbers)
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af 12V »

Min kære Monza døde på en køretur med klubben forleden. Jeg havde allerede forberedt den helt store operation, men det var hurtigt overstået med en ny tændrørshætte :P
Vedhæftede filer
IMG_20220424_212829.jpg
IMG_20220424_212829.jpg (178.44 KiB) Vist 3313 gange
Brugeravatar
CrazyCatman
Gummi rocker
Indlæg: 512
Tilmeldt: fre 11. dec 2009 21:56
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af CrazyCatman »

12V skrev: tirs 26. apr 2022 13:54Jeg havde allerede forberedt den helt store operation, men det var hurtigt overstået med en ny tændrørshætte :P
Det har jeg prøvet med en MZ :lol:
Den havde det med at gå i stå fra tid til anden, særligt efter omdrejninger, og den ikke startede igen når jeg trådte på kickstarteren... Så jeg troede det måske var noget med glædetallet på tændrøret da jeg kørte den om vinteren og den altid startede efter jeg havde skiftet tændrør - jeg kunne efterhånden skifte tændrør mens jeg ventede på grønt lys. En dag opdagede jeg så at tændrørshætten var løs, jeg skubbede den ned og startede motorcyklen. Da jeg efterså tændrørshætten (gammen Bosch-type) kunne jeg godt se at gummimembramen der holder den tæt til tændrøret var flækket og hver gang jeg så gav den gas så motoren vibrerede løftede tændrøret sig op; jeg skiftede til en ny hætte (kan ikke huske om det var en ny gammel Bosch eller en NGK-type) og siden da kørte den bare som den skulle uanset hvor meget gas jeg gav den :lol:
Tænk engang hvor maget jeg kunne have sparret med tændrørsskift og ikke at skulle køre med en tændrørsnøgle i lommen!
Yamaha:
1978 Yamaha FS1-DX
1980 Yamaha FS1-S (Matching numbers)

Asiatiske knallerter:
1994 Suzuki DM-50 Samurai
1976 Honda PF50-E Amigo (Stjålet)

Sydeuropæiske knallerter:
1966 Motobecane Mobylette AV42 S
1973 Casal K197
1974 Casal K197

Østeuropæiske knallerter:
1990 Jawa Babetta model 210 (Matching numbers)

Kører også MC:
1940 Ardie VF125
1977 Yamaha RD350 B (351)
1984 Honda Golwing GL 1200 Aspencade (Matching numbers)
1994 Jawa 350 / 640 "Style" (Stjålet)

Og veteranbil:
1961 Hillman Minx IIIC (Matching numbers)
Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1584
Tilmeldt: tors 5. dec 2013 20:48
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af knallert »

har fået en gammel suzuki..den har stået udendørs et par år..så er temmelig skadet,tanken er tæret op..bremserne kan fungere efter en udskiftning af vædsken..men hænger..så caliber renovering skal der til..den kan rotere motoren..men giver kun en prut..så¨brændstof forsyningen/kaburatorene er stoppet..måske tæret op...så skal ha kaburatorene af..og tjekke ..og derefter beslutte hvad den skal..bygger også lidt båd..har reparations støbt omkring lyskassen i kahytten..og en del andre huller,hvor gelcoaten har revnet...har ikke tid til at slibe hele skroget,,,så tager et stykke af gangen hvert år...
Vedhæftede filer
suzu.JPG
suzu.JPG (193.87 KiB) Vist 3044 gange
suzuk.JPG
suzuk.JPG (186.96 KiB) Vist 3044 gange
ejvind topcoat.JPG
ejvind topcoat.JPG (135.49 KiB) Vist 3040 gange
strynboen på test profil
Brugeravatar
Nabo Jan
Gummi rocker
Indlæg: 881
Tilmeldt: ons 6. feb 2008 18:03
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af Nabo Jan »

Da jeg den anden dag endelig fik hevet motorcyklen frem til klargøring og vask, var motoren blevet grå og kedelig. Det er problemet med en sort motor. Men det kan let friskes op uden de store dikkedarer.
Der sprayes på motor og med en svamp glattes det ud og det gøres et par gange eller indtil motor er mættet.
Vedhæftede filer
IMG_20220522_141847.jpg
IMG_20220522_141847.jpg (265.52 KiB) Vist 2917 gange
IMG_20220522_141853.jpg
IMG_20220522_141853.jpg (240.35 KiB) Vist 2917 gange
IMG_20220522_141904.jpg
IMG_20220522_141904.jpg (247.28 KiB) Vist 2917 gange
IMG_20220522_141911.jpg
IMG_20220522_141911.jpg (241.9 KiB) Vist 2917 gange
IMG_20220522_141915.jpg
IMG_20220522_141915.jpg (216.2 KiB) Vist 2917 gange
IMG_20220522_142507.jpg
IMG_20220522_142507.jpg (229.45 KiB) Vist 2917 gange
IMG_20220522_142513.jpg
IMG_20220522_142513.jpg (236.53 KiB) Vist 2917 gange
IMG_20220522_142841.jpg
IMG_20220522_142841.jpg (235.48 KiB) Vist 2917 gange
IMG_20220522_142852.jpg
IMG_20220522_142852.jpg (179.75 KiB) Vist 2917 gange
IMG_20220522_142907.jpg
IMG_20220522_142907.jpg (197.42 KiB) Vist 2917 gange
IMG_20220522_144725.jpg
IMG_20220522_144725.jpg (233.97 KiB) Vist 2917 gange
//Nabo Jan

Yamaha FS1 K1 75cc 1978 (Mc)
Kreidler GT 1967 50cc ombygget til 77-78 model (Mc)
Kreidler RS årg 1978 projekt, nu som Mc
Harley Davidson sportster årg 2002 (Mc)
Brugeravatar
Twinsport
Gummi rocker
Indlæg: 828
Tilmeldt: man 21. jan 2013 20:20
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af Twinsport »

Smukt arbejde! Holder det hele sæsonen?
Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"