Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Her kan du skrive hvad du har lyst til, bare du overholder retningslinierne for forummet. Knallert emner bedes så vidt muligt placeres i en anden relevant kategori.
Tusse
Junior knallert
Kontakt:

Re: Hvad har du lavet på værkstedet idag:::

Indlæg af Tusse » ons 24. jun 2020 18:48

Talker :-)

Det er dine sideskjolde Jensmc, jeg købte der har fået den store tur ved autolakere.

Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Kontakt:

Indlæg af knallert » søn 5. jul 2020 21:03

har fået drejet nye hjulbøs..og tilpasset delene..der var en masse skiver,,og biks fra forrig ejer..men nu er der renset ud..og rettet op
fik også sat noget strøm til..og spedometer..det passer dog ikke helt..nok de forkerte gummi bøs..eller forkert spedo..ellers et helt nyt(gammelt)..
mangler den orginale ulo op/ned blænd-hornkontakt..så en u orginal kan gøre det..flytter lyskontakten fra nøglen ud i konsollen samtidig..så nøglen kun er tænding afbryder
Vedhæftede filer
monza samles1.JPG
monza samles1.JPG (232.96 KiB) Vist 111 gange
monza samles2.JPG
monza samles2.JPG (188.16 KiB) Vist 111 gange
monza samles.JPG
monza samles.JPG (216.23 KiB) Vist 111 gange
strynboen på test profil

Brugeravatar
12V
Moderator
Kontakt:

Indlæg af 12V » man 6. jul 2020 10:43

Jeg er vild med den forgaffel, hvor var det den stammede fra og hvor mange monza dele er der tilbage på den komplette forgaffel?

Jensmc
Super Knallert-Rocker
Kontakt:

Indlæg af Jensmc » man 6. jul 2020 14:10

Jeg er i gang med at få sorteret mine Yamaha YL1 (100cc) motordele og Yamaha AS3 (125cc) dele med salg for øje.
Så hvis nogen herinde kender en, der skal bruge dele, er de billigt til salg.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.

Brugeravatar
knallert
Super Knallert-Rocker
Kontakt:

Indlæg af knallert » man 6. jul 2020 16:24

12V skrev:
man 6. jul 2020 10:43
Jeg er vild med den forgaffel, hvor var det den stammede fra og hvor mange monza dele er der tilbage på den komplette forgaffel?
der er faktisk det meste fra monzaen...kun topboltene er mc..resten er udboret puch dele..jeg har dog droppet den holder til mufferne..da jeg har købt nogle som har forgaffel rør diameteren i toppen..med en låse klips...
forgaflen er fra en geely..men ligner Yamaha eller Suzuki..den er rigtig lækker kvalitet..
jeg har netop ophugget en yamasaki..tror der kan blive e´t godt set ud af den også
strynboen på test profil

Besvar

Tilbage til "Frit Forum - Off Topic"