Knallert uden nøgle

Her vil være nogen kendte problemer & løsningsforslag til dem.
Besvar
Apelroth
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør 2. apr 2016 17:04
Kontakt:

Knallert uden nøgle

Indlæg af Apelroth »

Hej alle.

Jeg købte fornyeligt en PGO Galaxy og jeg har kørt på den og haft stor glæde af den. Men igår blev min nøgle til den væk. Og jeg frygter at den er havnet nede i sæderummet, da jeg har ledt hele huset igennem. Men jeg er ikke 100% sikker på at den er der.

Har i nogle gode råd til hvordan man får sæderummet op? Man plejer at låse det op i tændingslåsen?

Og hvis ikke nøglen ligger der, hvor får man så en ny nøgle henne?

Mvh en desperat ejer
Brugeravatar
Kai
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1967
Tilmeldt: fre 1. feb 2008 11:10
Kontakt:

Re: Knallert uden nøgle

Indlæg af Kai »

Se om du kan komme til kablet (til sædelåsen) et eller andet sted. Jeg plejer at bruge en cykel eger der er bukket en lille krog på i den ene ende. Tit er man heldig at kunne få den lirket ind og trække i kablet.
Hvis ikke du har tid til at lave det rigtigt, hvornår har du så tid til at lave det om ?
Brugeravatar
juhl-drengen
Knallert Mester
Indlæg: 3338
Tilmeldt: søn 11. mar 2012 00:13
Kontakt:

Re: Knallert uden nøgle

Indlæg af juhl-drengen »

Og går det helt galt kan man vælge den dyre løsning: brug alle kræfter du har til at trække op i sædet = sædeplastikken knækker, men sædeboksen bliver åbnet...
You can't buy
HAPPINESS
But you can buy
HORSE
POWER

And that's kind off
THE SAME THING

KTM: KICK TILL MONDAY
Apelroth
Helt ny i flokken
Indlæg: 2
Tilmeldt: lør 2. apr 2016 17:04
Kontakt:

Re: Knallert uden nøgle

Indlæg af Apelroth »

Hej igen.

Jeg fik sæderummet op ved at trække i kablet. Men nøglen lå der ikke. Ved i hvad en ny nøgle til PGO Galaxy koster? Og hvor kan man købe det?
Brugeravatar
12V
Moderator
Indlæg: 3462
Tilmeldt: ons 24. mar 2010 01:01
Kontakt:

Re: Knallert uden nøgle

Indlæg af 12V »

Har du de originale papirer til den, hvis du er heldig har nogen noteret nøglenummeret som kan bruges til at genbestille nye nøgler.

Ellers skal du have et komplet låsesæt - http://speedline.dk/da/scooter/laasesae ... -00300-00/
Besvar

Tilbage til "Kendte fejl MED løsningsforslag (STIL IKKE SPØRGSMÅL HER)"