Min første Yamaha FS1 (4 gear)

Her kan man diskutere Tuning af Yamaha FS1. YamahaFs1.dk kan under ingen omstændigheder gøres ansvarlig for oplysninger / opfordringer
omkring ulovlig kørsel med tun eller skade på materiel / fører, som følge af rådgivning fra brugere af forummet.
Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4278
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Min første Yamaha FS1 (4 gear)

Indlæg af nielsfup »

:teeth2 :teeth2 :dust
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580" onclick="window.open(this.href);return false;
o0nodland0o
Junior knallert
Indlæg: 73
Tilmeldt: ons 30. mar 2011 20:49
Kontakt:

Re: Min første Yamaha FS1 (4 gear)

Indlæg af o0nodland0o »

Hey Stange jeg tror ikke helt at mit bag tandhjul er standard men jeg gider ikke lige at tælle tænderne ;) den kører omkring 39 med 6000 omdrejninger og 46 med 7000 det forklare nok hvorfor den var lidt død ved bakkerne men nu hvor jeg har fjernet plumben er den sgu ligeglad med bakker eller modvind den kører nok ca 42 i gennemsnit og det går bare der ud af :D
o0nodland0o
Junior knallert
Indlæg: 73
Tilmeldt: ons 30. mar 2011 20:49
Kontakt:

Re: Min første Yamaha FS1 (4 gear)

Indlæg af o0nodland0o »

hmm fik fjernet plomben, sæt ny karburator på og en 5,3 udstødning og så dagen efter jeg havde sat et 13 tands på kom den på rulle felt....
claus olieklud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2165
Tilmeldt: tirs 3. mar 2009 01:42
Kontakt:

Re: Min første Yamaha FS1 (4 gear)

Indlæg af claus olieklud »

hej... det der med at politiet kommer ind i klasserne og beordre alle knallerter på rullefeldt er ikke iorden...man skal tages i at køre på den - ellers har man jo ikke gjort noget der er forbudt... hilsen claus olieklud...
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Min første Yamaha FS1 (4 gear)

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

claus olieklud skrev:hej... det der med at politiet kommer ind i klasserne og beordre alle knallerter på rullefeldt er ikke iorden...man skal tages i at køre på den - ellers har man jo ikke gjort noget der er forbudt... hilsen claus olieklud...

Hej

Det er skam ikke noget nyt fænomen at panserne gør det,,,, i halvfjerserne gjorde de det samme,,, alle på knallert måtte ud og have dem tjekket,,, ca 2 -3 gange om året,,,

engang hvor jeg var pungteret og jeg svovlede noget over at skulle tage bussen i skole,,, blev det lige pludselig en fornøjelse at skulle hjem og lappe hjul,,, 5 min inde i første time så stod panserne der og kontrolerede alle knallerterne,,, DAMMM det var en fornøjelse at lappe hjul efter skoletid den dag :teeth2 :teeth2
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Min første Yamaha FS1 (4 gear)

Indlæg af Dewil »

Er helt enig med Claus i at det ikke ok (og nok ej heller lovligt), man kan ikke dømme folk for noget man gætter sig til. Der er intet ulovligt i at trække rundt med en knallert med 12,8..... det er heller ikke ulovligt og stå og kikke ind i en bank og ønske at man havde lidt af deres penge...
En sådan aktion har ingen juridisk belæg.... man skal ikke tro at fordi folk har en uddannelse indenfor lovgivende, dømmende eller udøvende magt at det er lig med at man kender lovgivningen og dens rækkeevne fuldt ud..
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Min første Yamaha FS1 (4 gear)

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Dewil skrev:Er helt enig med Claus i at det ikke ok (og nok ej heller lovligt), man kan ikke dømme folk for noget man gætter sig til. Der er intet ulovligt i at trække rundt med en knallert med 12,8..... det er heller ikke ulovligt og stå og kikke ind i en bank og ønske at man havde lidt af deres penge...
En sådan aktion har ingen juridisk belæg.... man skal ikke tro at fordi folk har en uddannelse indenfor lovgivende, dømmende eller udøvende magt at det er lig med at man kender lovgivningen og dens rækkeevne fuldt ud..
enig,,, men sådan gjorde de og gik man ikke ud til knallerten,,, når de var der så tog de dem bare med i synshallen,,, og der kunne de så få dem udleveret resterne af den mod behørig dokumentation for ejerskabet,,,

vi var nogen stykker som kunne tage nogen markveje hele vejen hjemme fra og kun skulle krydse astfalt vej 2 gange for at komme i skole,,, også gik vi de sidste par hundrede meter,,, så stod knallerten i en lade ved en af de lokale bønder hvor knægten derfra gik i vores klasse,,, selv det fandt panserne ud af tilsidst og gik derover også,,, intet middel var helligt for at jage knallerter hverken dengang eller nu,,, min fik de aldrig fat i men kun fordi at jeg pungterede den morgen og 2 uger senere holdt skolen sommerferie og jeg skulle på teknisk skole efter ferien :thunge
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Min første Yamaha FS1 (4 gear)

Indlæg af Dewil »

Hvis der er nogen der bliver udsat for den slags for den slags ubehageligheder idag, vil jeg opfordre til at lave en skriflig klage til Rigspolitichefen og jeg er meget sikker på at de betjente der har udført sådan en operation vil få en dissiplinærsag på halsen. Det er kedeligt at ikke alle vore danske betjente har forstået budskabet i "to serve and protect". Vi havde også sådan en konge som chef på vores lokale politistation da jeg var teenager, det gispede voldsomt i ham når han så en tunet knallert og fordi han og jeg aldrig lige "mødte" hinanden var jeg faktisk udsat for at han holdt og ventede på mig en lørdag morgen på modsatte side af vejen, men da jeg kørte og hilste pænt på ham var Yamsen helt lovlig.... :?
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Besvar

Tilbage til "Tuning"