Kataloger for tuning.

Her kan man diskutere Tuning af Yamaha FS1. YamahaFs1.dk kan under ingen omstændigheder gøres ansvarlig for oplysninger / opfordringer
omkring ulovlig kørsel med tun eller skade på materiel / fører, som følge af rådgivning fra brugere af forummet.
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Kataloger for tuning.

Indlæg af Jensmc »

Men firmaet må have ramt noget rigtigt med alle de forretninger. Det er ikke dem, der er dumme.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Jensmc
Knallert Mester
Indlæg: 3213
Tilmeldt: tors 21. feb 2008 21:59
Kontakt:

Re: Kataloger for tuning.

Indlæg af Jensmc »

Nu er jeg off topic igen. Sådan noget sker, når det udarter sig - heldigvis.
///
jensmc

Livet er andet end knallerter, men ikke meget.
Brugeravatar
Guess who
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1207
Tilmeldt: lør 11. aug 2007 00:45
Kontakt:

Re: Kataloger for tuning.

Indlæg af Guess who »

Ja, det er spændende læsning med alle de gamle kataloger - tror også jeg har den slags i gemmerne :lol: :lol:

Erik, de omtalte containere fra STC som stod på falster - helt bestemt Nakskov og var til salg på dba for 16.000kr tømte jeg og en scootermand for ca 5år siden måske endda 6år. Der var sandt at sige ikke det helt vilde og komme efter, men vi delte i porten og gav bestemt ikke prisen. :lol: :lol:

Der var lidt uoriginale Yamahadele til mig og nogle scooterdele brugte og nye til ham. Jeg kan sige vi kørte adskillige ( Læs: MANGE) trailerlæs med affald og plastik dele til diverse scootere på genbrugen. Desuden har vi stadig ting som det IKKE er lykkedes at komme af med endnu fra dette "røverkøb". Tsk tsk. Reolerne vi fik med var næsten det bedste :lol:

Spurgte ejeren - som jeg iøvrigt kendte fra min første Yamaha handel. Han solgte mig det mest udrangerede Yamaha fs1 4gears løg man kan forestille sig!!!!!! Dengang var jeg 15 og måtte jo eje sådan et køretøj uanset stand - vidste jo ikke et hak og hvad man skulle kigge efter.Kunne sjovt nok huske han specielle navn....
:lol: :lol:
Han hentede Yamaha'er i hele Jylland i en Nissan Urban cremehvid kassevogn, solgte dem på vejen hjem til købere i DBA som søgte Yamaha'er. Tilbød og leverere og komme med knallerten på købers adresse. Hvor mange der var "varme" har jeg tit tænkt på!
PÅ den måde finanserede han den lille forretning... Kan huske jeg efterfølgende ringede til ham og fortalte hvor utilfreds jeg var med denne Yamaha og som en slags afslag i prisen - tilbød han en trailerfuld reservedele som stod i et sommerhus nær hvor jeg boede. Igen en speciel sag!! Er der andre der er stødt på denne mand, hvis navn jeg stadig husker :lol: :lol:


Ved handlen om containerindholdet spurgte vi ham ad hvor alle tundele osv var henne?? Han var som sædvanlig fristes jeg til at sige, speciel og sagde de havde noget igang i Sverige på daværende tidspunkt. STC tunning er jo så lukket efterfølgende!!!

Så desværre var der ikke noget "GULD" i de containere - men en fandes masse jern og plastik...Vi hjalp ham med og rydde op om vi så må sige....

Så lige t'et hos Hansen - fra pålidelig kilde er det datteren Trine som firmaet thansen er opkaldt efter. Dette fordi første firma gik på røven.. Så starter man jo bare op i katten eller hunden's navn - men her blev det så datteren....

Interessant nok var det jo KUN Yamaha fs1 dele i starten....Indtil de fik andre mærker med og forførte ALLE med deres kulørte brochurer :wink:

Mvh
Benny
Vilbro
Stor knallert
Indlæg: 119
Tilmeldt: ons 16. jul 2008 12:27
Kontakt:

Re: Kataloger for tuning.

Indlæg af Vilbro »

Hej, jeg har for ca. 3 mdr siden været ude på det gamle"STC trim´s" lager, og der er stadig masser med tun dele til alle mulige knallerter, dog med undtagelse af Yamaha fs1. :wink:

Så Benny, du kan få mandens adresse af mig, hvis det kunne have din interesse.

Vh Jesper
Brugeravatar
Guess who
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1207
Tilmeldt: lør 11. aug 2007 00:45
Kontakt:

Re: Kataloger for tuning.

Indlæg af Guess who »

Vilbro skrev:Hej, jeg har for ca. 3 mdr siden været ude på det gamle"STC trim´s" lager, og der er stadig masser med tun dele til alle mulige knallerter, dog med undtagelse af Yamaha fs1. :wink:

Så Benny, du kan få mandens adresse af mig, hvis det kunne have din interesse.

Vh Jesper

Ja, han var jo så snedig at snuppe alt det der var noget værd. Men kender udemærket herren og ønsker ikke kontakt til ham.



Mvh
Benny
roberthandvask
Fuldblods knallert
Indlæg: 448
Tilmeldt: lør 1. maj 2010 14:24
Kontakt:

Re: Kataloger for tuning.

Indlæg af roberthandvask »

Guess who skrev:
Vilbro skrev:Hej, jeg har for ca. 3 mdr siden været ude på det gamle"STC trim´s" lager, og der er stadig masser med tun dele til alle mulige knallerter, dog med undtagelse af Yamaha fs1. :wink:

Så Benny, du kan få mandens adresse af mig, hvis det kunne have din interesse.

Vh Jesper

Ja, han var jo så snedig at snuppe alt det der var noget værd. Men kender udemærket herren og ønsker ikke kontakt til ham.



Mvh
Benny
Du skal da købe det hele og sælge det igennem din hjemmeside, så er jeg en køber af det (:
kør ud med yam's, kom hjem med fjams
Brugeravatar
Guess who
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1207
Tilmeldt: lør 11. aug 2007 00:45
Kontakt:

Re: Kataloger for tuning.

Indlæg af Guess who »

Du skal da købe det hele og sælge det igennem din hjemmeside, så er jeg en køber af det (:

Måske - men når nu alt til Yamaha fs1 er væk - har det ikke den store interesse :wink:

Mvh
Benny
Besvar

Tilbage til "Tuning"