Protuna stempel

Her kan man diskutere Tuning af Yamaha FS1. YamahaFs1.dk kan under ingen omstændigheder gøres ansvarlig for oplysninger / opfordringer
omkring ulovlig kørsel med tun eller skade på materiel / fører, som følge af rådgivning fra brugere af forummet.
Besvar
Raaas
Helt ny i flokken
Indlæg: 3
Tilmeldt: søn 7. sep 2008 15:07
Kontakt:

Protuna stempel

Indlæg af Raaas »

Hej alle!
Jeg skal have nyt stempel til mit 43mm alu cylinder. Jeg har kigget inde på protuna (http://www.protunahandels.de/products.a ... n=19065038) og fundet nogle der ligner det jeg havde før.
Men inde på protunas side har de 9 forskellige 43mm stempler inddelt i Tol:A - Tol:I, hvad betyder det?

På mit gamle stempel står der B i toppen, kan det have noget med dette at gøre?

Hilsen Rasmus
-Rasmus
_____________________________
Yamaha fs1 - DX - Årgang 78
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Protuna stempel

Indlæg af Morten - Webmaster »

jeg vil godt advare lidt. nu har jeg bestilt tolerance "D" og fik så leveret en æske til "D", men der lå et "F" stempel i æsken :evil:

Så skrev jeg til dem, og efter 4 dage havde de stadig ikke svaret.... først da jeg ringede for nok 10. gang gad de tage telefonen hvorefter jeg fik at vide at jeg først skulle sende det første retur inden de vile sende det rigtige til mig.... da jeg så ret tydeligt gjorde det klart for ham at det var dem og ikke mig der havde lavet en fejl så sendte de det alligevel dagen efter..... og gæt hvad...... ENDNU ET FORKERT STEMPEL !!

Amatør biks !!
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Protuna stempel

Indlæg af Dewil »

Var Protuna ikke også T-Hansen? Sælgere og ikke teknikere....... duer bare ikke, man skal vide hvad det er man laver.
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6634
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Protuna stempel

Indlæg af Morten - Webmaster »

JO T-Hansen af værste skuffe !! de er nogle amatører, men jeg faldt bare over at de lige havde det i rigtige tolerancer ! og så klokker de i det gang på gang ! :whew
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75
Brugeravatar
Dewil
Knallert Mester
Indlæg: 3913
Tilmeldt: lør 29. maj 2010 20:42
Kontakt:

Re: Protuna stempel

Indlæg af Dewil »

Det er jo så retfærdigvis ikke deres skyld at varen er fejlpakket fra producenten, men så må man kontrollere inden man sender stempel nummer to, hvor svært kan det da være?
Johannes (detaljetosse) CPR & NEMID VALIDERET

FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 78 * nummermatch * nøglematch * fuld historie * FS1 DX 76 * nummermatch * nøglematch * Chienne * FS1 K1 72 * årgangsmatch * Under opbygning
Raaas
Helt ny i flokken
Indlæg: 3
Tilmeldt: søn 7. sep 2008 15:07
Kontakt:

Re: Protuna stempel

Indlæg af Raaas »

Jeg har prøvet præcis det samme hvor jeg bestilte nogle stempelringe der inde, og da der var gået 10 dage hvor der ikke var sket noget som helst, skrev jeg til dem, det har jeg så ikke fået svar på endnu. Jeg var så inde og se min ordre på deres hjemmeside hvor der står at varen forventes på lager d. 31/01-11 :D

Men hvor finder jeg udaf hvilken tolerance jeg skal bruge?
-Rasmus
_____________________________
Yamaha fs1 - DX - Årgang 78
Besvar

Tilbage til "Tuning"