Tunudstødning

Her kan man diskutere Tuning af Yamaha FS1. YamahaFs1.dk kan under ingen omstændigheder gøres ansvarlig for oplysninger / opfordringer
omkring ulovlig kørsel med tun eller skade på materiel / fører, som følge af rådgivning fra brugere af forummet.
Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49

Re: Tunudstødning

Indlægaf Knud » tors 29. apr 2010 13:17

Jensmc skrev:Det er meget vanskeligt at se på billedet. Umiddelbart synes jeg, den knækker for meget, men det kan jo være synsbedrag. Hvis man havde et billede fra enden og fra bagsiden, ville det hjælpe meget.


Ja jeg tror også at den knækker mere end den oprindelige Boss til Yamaha' en, men hvis den virker på samme måde, ville det da være en udmærket erstatning (hvis ikke det ændrede udseende gør noget)
mvh
Knud
:mrgreen:

Knud
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 1702
Tilmeldt: man 20. apr 2009 10:49

Re: Tunudstødning

Indlægaf Knud » tors 29. apr 2010 20:18

Min Yamaha FS1E RD50M Exhaust "Bos" Type købt hos Hans Hendrikse /Holland aka FS1 Team Almere, måler 66,5 cm og tager et 35 mm forrør (den er altså kortere end Yamahas standard TUM-godkendte
mvh
Knud
:mrgreen:

Brugeravatar
nielsfup
Moderator
Indlæg: 4275
Tilmeldt: søn 7. okt 2007 22:11
Kontakt:

Re: Tunudstødning

Indlægaf nielsfup » fre 30. apr 2010 15:59

Hej
Sådan ser min Boss (tuna ) ud
Vedhæftede filer
DSC01816.JPG
DSC01816.JPG (137.87 KiB) Vist 2300 gange
DSC01817.JPG
DSC01817.JPG (145.81 KiB) Vist 2300 gange
DSC01818.JPG
DSC01818.JPG (139.95 KiB) Vist 2300 gange
// Niels
FS1-DX-78 5Gear MC
FS1-SS -75 under opbygning
Honda Melody Mini ( stjålet )
Suzuki FZ-50

If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull (W.C. Fields)

Kvalitets reservedele fås på http://shop.yamahafs1.dk/
Tændings indstillings boks kan ses her viewtopic.php?f=68&t=5580

Brugeravatar
jbn
Stor knallert
Indlæg: 202
Tilmeldt: lør 4. sep 2010 13:12

Re: Tunudstødning

Indlægaf jbn » tirs 14. sep 2010 20:51

det er ikke så svært at ændre standard udstødningen, du saver den over bag ophænget (øret) og borer de 3 punkt svejsninger ud som sidder lige bag gevindet til omløberen ved samlingen til forrøret,så kan begrænseren pilles ud og vupti så skal det bare svejses sammen igen og du har en fin tunudstødning,der trækker fint og osse godt kan tage en del omdrejninger,det gjorde jeg ihvertfald da jeg var knægt og ikke havde råd til tun udstødninger :teeth2
79,er k1 match
75,er dx spec.

Brugeravatar
Morten - Webmaster
Site Admin
Indlæg: 6592
Tilmeldt: tors 9. aug 2007 20:29
Kontakt:

Re: Tunudstødning

Indlægaf Morten - Webmaster » tirs 14. sep 2010 21:19

Bare møg dyrt og besværligt at få den renset, slebet & omforkromet :roll:
Morten - Webmaster.

Køreklare maskiner:
Yamaha FS1 SS K1 '72 5 gears MC. , Yamaha FS1 DX '76 - som original, Yamaha FS1 DX '78 - som original, Vespa gran luxe 177ccm '59- Urestaureret,
Projekter på lager:
Yamaha FS1 SS K1 '72 med drejeventil, Yamaha FS1 SS K1 '74, Yamaha FS1 SS K1 '75


Tilbage til "Tuning"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster