jeg vil ikke skrive mere
håber ikke i har brugt alle sparepengene ,,de er spildte,,,,intet hjemmefusk,,,,,,,,der er intet andet
i bliver nødt til at kende en motors virkemåde før i kan optimere en,,
og planlægge hvilken strategi i vil følge,,lav vægt/effektfuld motor ,,omdrejning/moment,,i forhold til gear,,man kan ikke bare tage en masse gode ting og blande sammen,,det er ikke sådan at man kan blande alle sine livretter sammen og så bliver der en god ret,,,
i skal have en optimal inddsugening kort vej,,dvs en melbran ind i blokken et sted der er mere plads end i siden,,evt oven ind i krumtaps huset,,en makker med et tig svejseværk kan svejse en befæstning for en stor dobbelt melbran,,og så en studs udenpå..så kan du udnytte din caburator,,expansions potten skal helt tæt på cylenderen,,resten kan komme hvor der er plads,,du må minium have 5 gear,,og en koblingsskål med flere plader,,det med hyd kobling??er det kun betjæningen der er hyd,,er det ligemeget,,det hjælper ikke på effektiviteten,,det er spørgsmålet om flest mulige plader
men med alle disse forbedringer kommer du ikke over 120,,nå ja innerrotor tænding skal du også ha,,,og noget god brændstof med æter