Side 2 af 2

Re: Udstødninger

: tors 28. feb 2013 18:06
af Yamaha FS1 50SS
Christian M skrev:Hvis man også skulle fokusere hvad der er bedst for knallerten, altså angående slid og sådan noget, hvad er så bedst hvis man vil tune den :) ?
lav knallerten lovlig og køb en motorcykel,,, så holder knallerten til det og motorcyklen er bygget til at køre stærkt på,,, så en vind vind situation ,,,, ellers hold dig til de tun dele som er beregnet til knallerten,,, istedet for at bakse altmuligt skrammel sammen,,, det er det billigste i længden hvad angår slid,,, men om det er billigst når panserne er rendt med knallerten det må du selv bedømme ,,,

Z1 cylinderen lig nul bundtræk og dårligt træk i 4 gear virker bedste ved 8000rpm og op,,,

Re: Sv: Udstødninger

: fre 1. mar 2013 08:48
af Thorsen
Og du får udsat kørekortet 2. gang de snupper dig ;)

Re: Udstødninger

: fre 1. mar 2013 09:17
af Christian M
Chancen er ikke så stor... Og det er jo ikke konstant jeg vil køre med det...

Re: Udstødninger

: fre 1. mar 2013 11:15
af kreidlerhansen
Det er for så vidt heller ikke vigtigt, bare du er klar over de potentielle konsekvenser.

Til gengæld er det hamrende urealistisk, hvis det skal køre godt, være billigt, have 50-63cc med bundtræk og høje omdrejninger.

Køb noget der virker eller lad være. En lovlig motor er groft set vedligeholdelsesfri ift. en 'tunet', hvis man kører mange kilometer.

50cc og decideret bundtræk er en illusion! :thunge