Udstødninger

Her kan man diskutere Tuning af Yamaha FS1. YamahaFs1.dk kan under ingen omstændigheder gøres ansvarlig for oplysninger / opfordringer
omkring ulovlig kørsel med tun eller skade på materiel / fører, som følge af rådgivning fra brugere af forummet.
Brugeravatar
Yamaha FS1 50SS
Super Knallert-Rocker
Indlæg: 2948
Tilmeldt: man 8. okt 2007 21:03
Kontakt:

Re: Udstødninger

Indlæg af Yamaha FS1 50SS »

Christian M skrev:Hvis man også skulle fokusere hvad der er bedst for knallerten, altså angående slid og sådan noget, hvad er så bedst hvis man vil tune den :) ?
lav knallerten lovlig og køb en motorcykel,,, så holder knallerten til det og motorcyklen er bygget til at køre stærkt på,,, så en vind vind situation ,,,, ellers hold dig til de tun dele som er beregnet til knallerten,,, istedet for at bakse altmuligt skrammel sammen,,, det er det billigste i længden hvad angår slid,,, men om det er billigst når panserne er rendt med knallerten det må du selv bedømme ,,,

Z1 cylinderen lig nul bundtræk og dårligt træk i 4 gear virker bedste ved 8000rpm og op,,,
A bad day in the Yamaha garage are better than a good day at work,,,,

Mennesker er de eneste levende væsner som er dumme nok til at opfinde ting ,,, som kan udryde alle mennesker på jorden ,,,,

,,,Hav en forsat god dag,,,

,,, Mvh Johnny S. ,,,
Brugeravatar
Thorsen
Gummi rocker
Indlæg: 683
Tilmeldt: lør 11. sep 2010 11:57
Kontakt:

Re: Sv: Udstødninger

Indlæg af Thorsen »

Og du får udsat kørekortet 2. gang de snupper dig ;)
Mvh Peter.

Yamaha FS1 DX 77 nummermatch, under ombygning.
Yamaha FS1 K1 76 årgangsmatch, færdigt gennemrenoveret projekt.
Christian M
Fuldblods knallert
Indlæg: 343
Tilmeldt: tors 21. jun 2012 21:08
Kontakt:

Re: Udstødninger

Indlæg af Christian M »

Chancen er ikke så stor... Og det er jo ikke konstant jeg vil køre med det...
kreidlerhansen
Moderator
Indlæg: 3923
Tilmeldt: man 31. maj 2010 23:44
Kontakt:

Re: Udstødninger

Indlæg af kreidlerhansen »

Det er for så vidt heller ikke vigtigt, bare du er klar over de potentielle konsekvenser.

Til gengæld er det hamrende urealistisk, hvis det skal køre godt, være billigt, have 50-63cc med bundtræk og høje omdrejninger.

Køb noget der virker eller lad være. En lovlig motor er groft set vedligeholdelsesfri ift. en 'tunet', hvis man kører mange kilometer.

50cc og decideret bundtræk er en illusion! :thunge
Jesper Hansen

MC/Knallert
Kreidler Florett RS Elektronik 1977 ~ 'Gelbe Sau' (MC)
Moto Guzzi Nevada 750 i.e. 2007 (MC)
Suzuki FZ50 1995 ~ 'Moffi': Arvet fra min bedstefar

Det er fan'me ikke lakken, vi kører på!
Besvar

Tilbage til "Tuning"